Farmaceutska industrija i hrvatski mediji (CROSBI ID 394214)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čuvalo, Ivana
Labaš, Danijel
Volarić-Mršić, Ana
hrvatski
Farmaceutska industrija i hrvatski mediji
Ovaj rad istražuje odnos farmaceutske industrije i hrvatskih medija. Prvi dio rada kroz teoriju donosi osnove bioetike s naglaskom na njen odnos prema ljudskom zdravlju, osnove farmacije, glavne značajke farmaceutske industrije i osnovne značajke masovnih medija, odnosno novinarske etike te odnos masovnih medija i farmaceutske industrije. Rezultati analize sadržaja dnevnih tiskanih novina pokazat će nam kojim kanalom i na koji način je javnosti prezentirana tema farmaceutske industrije.
Bioetika; farmaceutska industrija; medicina; reklame; mediji
Summary This paper explores the relationship between the pharmaceutical industry and the Croatian media. The first part of the paper, through the theory, brings the basics of bioethics, with an emphasis on its relationship to human health, the fundamentals of pharmacy, the main features of the pharmaceutical industry and the basic features of the mass media or journalistic ethics and the relationship between the mass media and the pharmaceutical industry. Results of content analysis of daily printed newspapers will show in which channel and in what way the issue of the pharmaceutical industry is presented to the public.
engleski
Pharmaceutical industry and the Croatian media
nije evidentirano
Bioethics; pharmaceutical industry; medicine; advertisements; media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Hrvatski studiji
Zagreb