Suvremeni modeli komunikacije društava za osiguranje i utjecaj na ponašanje potrošača (CROSBI ID 621865)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bara, Danijel ; Ćorić Sanja ; Jurišić, Goran
hrvatski
Suvremeni modeli komunikacije društava za osiguranje i utjecaj na ponašanje potrošača
Društva za osiguranje na hrvatskom osigurateljnom tržištu danas se više nego ikada u svojoj povijesti suočavaju s imperativom tržišnog uspjeha u uvjetima sve veće konkurencije i visokih zahtjeva potrošača, odnosno korisnika usluga osiguranja. Način i razina komunikacije, odnosno pravodobno i vjerodostojno prenošenje informacija povezanih sa svim segmentima poslovanja društva, funkcioniranjem pojedinih operativnih službi povezanih s potrošačima i njihovim uslugama zajedno s karakteristikama proizvoda i usluga koje društvo nudi, moraju biti na visoko profesionalnoj razini jer suvremeni potrošač ima jasno decidirane zahtjeve i potrebu za preciznijim odgovorima. Pojedini komunikacijski modeli, koji se oslanjaju na suvremena tehnološka dostignuća i koriste prednosti vezane uz sveobuhvatnost i brzinu komunikacije mogu predstavljati značajnu konkurentsku prednost, a ujedno i smanjiti troškove u odnosu na klasične modele komunikacije. Poslujući u konzervativnoj djelatnosti, društva za osiguranje zbog svoje poslovične suzdržanosti prema inovacijama s jedne strane mogu imati problema u komunikaciji s korisnicima, dok s druge strane pravilno pristupajući paradigmi novih komunikacijskih kanala dolazi u potencijal ostvarivanja značajnih konkurentskih prednosti. Preferencije sve većeg broja korisnika usluga odnosno osiguranika kreću se prema različitim oblicima komuniciranja te oni pred društva za osiguranje postavljaju zahtjeve ka sve većoj fleksibilnosti i prilagodljivosti. To je posebno izraženo u uvjetima liberaliziranog tržišta i potrebe osiguranika za širim segmentom informacija vezanih uz očekivanu kvalitetu osigurateljnih pokrića i njihove povoljne cjenovne razrede. Temeljna je svrha ovog rada sagledati postojeće modele komunikacije te predložiti optimalne modele koji bi mogli pomoći povećanju efikasnosti društava za osiguranje i porastu zadovoljstva korisnika usluga odnosno osiguranika. U tu svrhu napravit će se sekundarno istraživanje postojećih modela komunikacije vodećih društava za osiguranje na hrvatskom osigurateljnom tržištu te usporediti s tržištem EU-a. Također će se napraviti primarno istraživanje stavova potrošača te na osnovi toga predložiti optimalni komunikacijski modeli
društvo za osiguranje; liberalizirano tržište; suvremeni modeli komunikacije; ponašanje potrošača – osiguranika; optimalni komunikacijski model
Insurance companies in Croatian market today more than ever are challenging with imperative of market success, in a conditions of strong competition and consumer high demand. The level and way of communication, prompt and credible information transfer, according to all segments of business, consumer operational service due to product characteristics, need to be on high professional level, because today consumer behavior is based on clear demand and precise answer expectation. Communication models based on modern technology which is using advantages according to comprehensiveness and speed of communication can represent a significantly competitive advantage, and on the other side it is also cost saving factor. Insurance companies because of their conservative approach and culture may have communication problems with users, but on the other side wisely approaching and using these new communication channels can become a great potential of competitive advantage. Preferences of large number of insured shows a trend of dispersion of communication channels, and put demand on insurance companies to increase adaptability and flexibility in communication process. Insured demand for wide info
engleski
Modern Communication Models of Insurance Companies and Impact on the Consumer Behaviour
nije evidentirano
insurance company; liberalized market; contemporary communication models; consumer/insured behavior; optimal communication model
nije evidentirano
Podaci o prilogu
121-132.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova: Dani hrvatskog osiguranja 2014.
Zagreb: Hrvatska gospodarska komora (HGK)
978-953-7622-58-9
Podaci o skupu
Dani hrvatskog osiguranja 2014.
predavanje
05.11.2014-07.11.2014
Opatija, Hrvatska