Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 750583

Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije


Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije, Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2015 (prirucnik)


Naslov
Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije
(Development of the model of early educational intervention in primary school: from idea to evaluation)

Urednik/ci
Bouillet, Dejana

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Forum za slobodu odgoja

Grad
Zagreb

Godina
2015

Stranica
159

ISBN
978-953-6958-55-9

Ključne riječi
učenici s problemima u ponašanju ; rana intervencija ; pedagoška praksa temeljena na pokazateljima uspješnosti
(pupils with behavioural disorders ; early intervention ; educational evidence based practice)

Sažetak
Priručnik je rezultat provedbe projekta Rane odgojno-obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti (Evidence-Based Early Educational Interventions). Projekt je proveden s ciljem razvoja modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi, koji će osigurati jednake mogućnosti za uspješno obrazovanje djece s problemima u ponašanju i time pridonijeti unaprjeđivanju hrvatske odgojno-obrazovne prakse s ovom ranjivom skupinom učenika. Njime se nastoji otvoriti proces prikupljanja dokaza o uspješnoj odgojno- obrazovnoj praksi, kako bi ujedinjenje iskustava praktičara, znanstvenika i kreatora odgojno-obrazovne politike osnažilo odgojno- obrazovne potencijale škola u djelotvornoj reakciji na raznolike probleme učenika koji svojim neprihvatljivim ponašanjem zovu u pomoć i s pravom očekuju primjerenu podršku svojih učitelja, pedagoga, roditelja i ostalih sudionika njihova odrastanja i školovanja. Razvojem i provedbom šest školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, koji imaju obilježja rane odgojno- obrazovne intervencije, djelatnici škola – suradnika na projektu, stekli su iskustva usmjerene podrške selekcioniranoj skupini učenika koji u najranijoj fazi svoga školovanja (tijekom razredne nastave) manifestiraju teškoće u ponašanju, a evaluacija tog procesa i pokazatelja njegove uspješnosti osigurala je temeljne uvide u svrhovitost i isplativost takvih ulaganja. Sudjelovanjem u ranoj odgojno- obrazovnoj intervenciji, učenici su dobili priliku naučiti djelotvornije zadovoljavati vlastite potrebe, a roditelji djelotvornije pridonositi razvoju i obrazovanju svoje djece. U ovom priručniku su podijeljena iskustva stečena tijekom projekta i opisan je model razvoja školskih planova podrške učenicima s problemima u ponašanju, budući da se projekt pokazao svrsishodnim te bi mogao biti blagotvoran za široko prisutnu malodušnost učitelja i drugih stručnih djelatnika u odgoju i obrazovanju učenika s problemima u ponašanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dejana Bouillet (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije, Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2015 (prirucnik)
Bouillet, D. (ur.) (2015) Razvoj modela rane odgojno-obrazovne intervencije u osnovnoj školi: od ideje do evaluacije. Zagreb, Forum za slobodu odgoja.
@book{book, editor = {Bouillet, D.}, year = {2015}, pages = {159}, keywords = {pupils with behavioural disorders, early intervention, educational evidence based practice}, isbn = {978-953-6958-55-9}, title = {Development of the model of early educational intervention in primary school: from idea to evaluation}, keyword = {pupils with behavioural disorders, early intervention, educational evidence based practice}, publisher = {Forum za slobodu odgoja}, publisherplace = {Zagreb} }