Interakcija i integracija djece s umjetnom pužnicom u predškolskoj ustanovi (CROSBI ID 394067)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Varžić, Mateja
Mildner, Vesna ; Hrvatić, Nenad
hrvatski
Interakcija i integracija djece s umjetnom pužnicom u predškolskoj ustanovi
Uredan sluh jedan je od najvažnijih preduvjeta za uredan razvoj govora, jer se govor uči slušanjem. Značajno i trajno oštećenje sluha u djece koje nastaje prije razvoja govora ima velike posljedice na cjelokupan razvoj djeteta, a osobito na razvoj govora i jezika. Umjetna pužnica namijenjena je osobama kod kojih zbog jačine gubitka sluha nije moguće ostvariti slušanje adekvatno odabranim slušnim pomagalima. Integracijom, odnosno uključivanjem osoba s umjetnom pužnicom u predškolski sustav, nastoji se prilagoditi osobu sustavu i aktivnostima skupine. Cilj ovoga rada je utvrditi kako govor djeteta s umjetnom pužnicom razabiru i ocjenjuju studenti (N=28) te utvrditi važnosti integracije osobe s umjetnom pužnicom u predškolsku ustanovu. Zvučne zapise govora djevojčice s umjetnom pužnicom, procjenjivali su ispitanici-studenti u posebno pripremljenoj anketi, dok su odgojiteljica i pedagog intervjuirani o integraciji i njezinim problemima.
razvoj govora; interakcija; umjetna pužnica; integracija
nije evidentirano
engleski
Interaction and integration of children with cochlear implants in mainstream preschool education
nije evidentirano
speech development; interaction; cochlear implant; integration
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
28.01.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb