Uloga inovacija u poslovanju malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 394064)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jasminka Juras Krnjak
Kornelija Severović
Hrvoje Zorc
hrvatski
Uloga inovacija u poslovanju malih i srednjih poduzeća
Današnji suvremeni poslovni svijet karakteriziraju dinamične i kontinuirane promjene, konkurentska sposobnost organizacija ovisi o brzini uvođenja novih, superiornijih proizvoda/usluga te inovacije različitih poslovnih procesa u odnosu na konkurente na tržištu. Konkurentnost poduzeća određena je njegovom fleksibilnošću i inovacijskom sposobnošću. Znanje kao resurs i upravljanje znanjem, glavni su faktori inovacijske sposobnosti organizacija. Cilj ovog rada je pokazati važnost razvoja procesa inovacija i primjene efikasnog sustava za upravljanje inovacijama u svrhu stvaranja poboljšanih i/ili novih proizvoda i usluga u malim i srednjim poduzećima. Upravljanje znanjem i inovacijama utječe na bolje iskorištavanje resursa poduzeća što utječe na razvoj samog poduzeća te time i na povećanje konkurentnosti, a rezultira vodećim položajem poduzeća na lokalnom i globalnom tržištu i daje priliku za trajni opstanak te zadovoljstvo zaposlenih u poduzeću.
znanje; inoviranje; upravljanje inovacijama; inovativnost; konkurentnost; poduzeće
nije evidentirano
engleski
The role of innovation in business activities of SMEs
nije evidentirano
knowledge; innovation; innovation management; innovativeness; competitiveness; enterprise
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
12.12.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište u Karlovcu
Karlovac