Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 749344

Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka


Pejić, Marinko; Klasnić, Irena; Đuranović, Marina
Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka // 11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić, Anka (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu, 2010. str. 345-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka
(Problem-solving tasks and their outcome with respect to gender and type of tasks)

Autori
Pejić, Marinko ; Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić, Anka - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilište u Zagrebu, 2010, 345-352

ISBN
978-953-7210-29-8

Skup
ECNSI-2010, 4th International Conference on Advanced and Systematic Research ; Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11-13. 11. 2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Primarno obrazovanje ; početna nastava matematike ; učenik
(Primary education ; starting phase of teaching mathematics ; pupil)

Sažetak
Problemski matematički zadaci su zadaci promjene, kombiniranja i usporedbe, a postoje i podtipovi unutar svake skupine što ovisi o nepoznatoj veličini i o smjeru promjene. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koja vrsta problemskih zadataka je učenicima najteža, te postoje li razlike po spolu. Rezultati su pokazali da kod učenika trećih razreda osnovne škole nema razlike po spolu, ali razlika postoji prema vrsti zadatka. Zadaci usporedbe pokazali su se najtežima, dok su zadaci kombiniranja bili najlakši. Dobiveni rezultati trebali bi biti poticaj učiteljima da veću pozornost usmjere zadacima usporedbe kako bi učenici stekli što kvalitetnija znanja i matematičke kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Hrvatski studiji, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb