Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka (CROSBI ID 621602)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pejić, Marinko ; Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina
hrvatski
Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka
Problemski matematički zadaci su zadaci promjene, kombiniranja i usporedbe, a postoje i podtipovi unutar svake skupine što ovisi o nepoznatoj veličini i o smjeru promjene. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koja vrsta problemskih zadataka je učenicima najteža, te postoje li razlike po spolu. Rezultati su pokazali da kod učenika trećih razreda osnovne škole nema razlike po spolu, ali razlika postoji prema vrsti zadatka. Zadaci usporedbe pokazali su se najtežima, dok su zadaci kombiniranja bili najlakši. Dobiveni rezultati trebali bi biti poticaj učiteljima da veću pozornost usmjere zadacima usporedbe kako bi učenici stekli što kvalitetnija znanja i matematičke kompetencije.
primarno obrazovanje ; početna nastava matematike ; učenik
nije evidentirano
engleski
Problem-solving tasks and their outcome with respect to gender and type of tasks
nije evidentirano
primary education ; starting phase of teaching mathematics ; pupil
nije evidentirano
Podaci o prilogu
345-352.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja
Jurčević Lozančić, Anka
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-29-8
Podaci o skupu
ECNSI-2010, 4th International Conference on Advanced and Systematic Research ; Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education
predavanje
11.11.2010-13.11.2010
Zagreb, Hrvatska