Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka (CROSBI ID 621602)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pejić, Marinko ; Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka // 11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja / Jurčević Lozančić, Anka (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 345-352

Podaci o odgovornosti

Pejić, Marinko ; Klasnić, Irena ; Đuranović, Marina

hrvatski

Problemski zadaci i uspješnost njihovog rješavanja s obzirom na spol i vrstu zadataka

Problemski matematički zadaci su zadaci promjene, kombiniranja i usporedbe, a postoje i podtipovi unutar svake skupine što ovisi o nepoznatoj veličini i o smjeru promjene. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi koja vrsta problemskih zadataka je učenicima najteža, te postoje li razlike po spolu. Rezultati su pokazali da kod učenika trećih razreda osnovne škole nema razlike po spolu, ali razlika postoji prema vrsti zadatka. Zadaci usporedbe pokazali su se najtežima, dok su zadaci kombiniranja bili najlakši. Dobiveni rezultati trebali bi biti poticaj učiteljima da veću pozornost usmjere zadacima usporedbe kako bi učenici stekli što kvalitetnija znanja i matematičke kompetencije.

primarno obrazovanje ; početna nastava matematike ; učenik

nije evidentirano

engleski

Problem-solving tasks and their outcome with respect to gender and type of tasks

nije evidentirano

primary education ; starting phase of teaching mathematics ; pupil

nije evidentirano

Podaci o prilogu

345-352.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

11. dani Mate Demarina-Očekivanja, postignuća i perspektive u teoriji i praksi ranog i primarnog odgoja i obrazovanja

Jurčević Lozančić, Anka

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-29-8

Podaci o skupu

ECNSI-2010, 4th International Conference on Advanced and Systematic Research ; Expectations, Achievements and Prospects in Theory and Practice of Early and Primary Education

predavanje

11.11.2010-13.11.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija