Mjerila razlikovanja sveučilišnih i stručnih studija (CROSBI ID 53603)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Padjen, Ivan
hrvatski
Mjerila razlikovanja sveučilišnih i stručnih studija
Sveučilišne i stručne studije, a onda i sveučilišta i visoke stručne škole, moguće je idealtipski razlikovati na sljedeći način: ideal-tip sveučilišta, koji je svediv na sintagmu "samoća i sloboda" uključuje sveučilište, tj. sveučilišni studij, koji svoje studente uvodi u znanje radi znanja samog na načine koje ga stječu stvaraoci, tj. tj. znanstvenim istraživanjem koje se u humanističkim i društvenim znanostima - a dijelm i u prirodnima - provodi prvenstveno u seminarima, tako da čak predavanja imaju prvenstveno znanstvenu svrhu, a to je da kritičko slušateljstvo provjeri nastavnikove nalaze. Visoki stručni studij idealtipski se razlikuje od sveučilišnog studija po jednoj ili više od sljedećih značajki: znanja se stječu radi njihove primjene ; primijenjna se znanja stječu uvježbavanjem načina njihove primjene, pa su stoga glavni oblici nastave vježbe ; predavanja imaju prvenstveno didaktičku svrhu ; student visokoga stručnog studija dužan je pibivati svim oblicima nastave i stalno se tijekom nastave podvrgavatri ispitima i provjeranja svojih znanja i vještina.
visoko obrazovanje, sveučilišni studiji, stručni studiji,
nije evidentirano
engleski
Criteria to distinguish university and professional / trade programmes of study
nije evidentirano
Higher Education, University / Academic Programs of Study, Professional / Trade Programs of Study
nije evidentirano
Podaci o prilogu
58-67.
objavljeno
Podaci o knjizi
Bolonja u Hrvatskoj od ideje do prakse: publikacija projekta Hrvatske stručne skupine za Bolonjski proces
Skočilić, Jasmina
Zagreb: Agencija za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU)
2014.
978-953-57504-1-3