Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 749212

Analiza primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija u promociji i prodaji mljekarskih proizvoda


Križan, Josip
Analiza primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija u promociji i prodaji mljekarskih proizvoda 2014., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


Naslov
Analiza primjene informacijsko-komunikacijskih tehnologija u promociji i prodaji mljekarskih proizvoda
(Analysis of Information and Communication Technologies Application in the Promotion and Sales of Dairy Products)

Autori
Križan, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2014

Stranica
79

Mentor
Periša, Marko

Ključne riječi
EPoslovanje; HTML5; poslovni modeli; vrijednosni lanac
(EBussines; HTML5; Bussiness models; Value Chain)

Sažetak
3. Informacijsko komunikacijske tehnologije pretpostavka su svih gospodarskih i društvenih aktivnosti, a ujedno i sama gospodarska aktivnost. Inovativnost s ishodištem u znanstvenim postignućima, istraživanju i razvoju obilježava kako visoku tehnološku razinu, tako i dinamičko tržište elektroničkih komunikacija kojem su telekomunikacije temeljna odrednica.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb