Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke (CROSBI ID 393998)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marasović, Ana-Marija Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Marasović, Ana-Marija

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke

U radu se istraživao utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke prirodne kozmetike na primjeru prirodne kozmetike grčkog i francuskog podrijetla. Primarno istraživanje provedeno je putem anketnog upitnika te su pitanja određena prema radu Anwar, Yasin, Iqbal, Sajid (2013.), Kumar (2009.), Pandey (2009.) i Raharjo, Santoso (2013.). Istraživanje se provelo na prigodnom uzorku korisnika ljekarničkih usluga (kupaca proizvoda iz asortimana prirodne kozmetike) u Zagrebu i Zadru. Veličina uzorka je 101 ispitanik. Istraživanje je pokazalo kako zemlja podrijetla u slučaju Francuske utječe pozitivno, a u slučaju Grčke negativno na percepciju marke proizvoda prirodne kozmetike. Isto tako, istraživanje je potvrdilo da je zemlja podrijetla relevantan ali ne i najvažniji čimbenik na temelju kojeg se donosi odluka o kupovini proizvoda prirodne kozmetike, odnosno može se reći kako zemlja podrijetla ima indirektni utjecaj na percepciju proizvoda prirodne kozmetike. Istraživanje je također potvrdilo kako postoji broj drugih čimbenika poput cijene, kvalitete i prirodnih sastojaka kojima potrošači pridaju veći značaj prilikom odabira proizvoda prirodne kozmetike. Doprinosom rada smatra se identifikacija važnosti zemlje podrijetla pri izboru marke proizvoda prirodne kozmetike, odnosno povoljniji imidž Francuske kao zemlje podrijetla prirodne kozmetike u odnosu na Grčku. Također, rezultati istraživanja navode na važnost usmjeravanja marketinških napora u izgradnji imidža Grčke kao zemlje podrijetla proizvođača prirodne kozmetike visoke kvalitete i imidža jer su potrošači skloni procjenjivati proizvod pozitivnije kada je podrijetlo proizvoda zemlja koja ima pozitivan imidž.

konstrukt zemlje podrijetla; utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke; proizvodi prirodne kozmetike; zemlje podrijetla Grčka i Francuska.

nije evidentirano

engleski

Country of origin impact on brand perception

nije evidentirano

contry of origin construct; brand perceptions; natural cosmetics; Greece; France;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

19.01.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija