Mediji i komunikacijska aktivnost mladih (CROSBI ID 215589)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Martinović, Drago ; Maretić, Meri ; Caktaš, Josipa
hrvatski
Mediji i komunikacijska aktivnost mladih
U suvremenom društvu mediji su dio naše svakodnevnice, prisutni u poslovnom i privatnom segmentu našeg života. Mediji, kao kreatori javnog mnijenja, imaju snažan utjecaj na stavove i ponašanje mladih koji su nerijetko u suprotnosti od onoga što od njih očekuju roditelji, škola, ali i šira društvena zajednica. Mladi brzo prihvaćaju nove tehnologije, stoga je važno uputiti ih na promišljanje o utjecaju i mogućnostima komunikacijskih aktivnosti unutar medijske scene. Motiv učenika za korištenje medija u komunikacijskoj svakodnevnici u skladu je s funkcijama medija te dobi, spolu i interesu korisnika. Anketnim ispitivanjem obuhvaćeno je ukupno 196 učenika sedmih razreda osnovnih škola u Republici Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini. Rezultatima istraživanja i izvedenim usporedbama ispitanika iz navedenih sredina potvrđuje se hipoteza da svakodnevno korištenje medija utječe na formiranje mišljenja i ponašanja mladih pri čemu je naglašena, kao razlog korištenja, zabavna funkcija medija. Mediji postavljaju komunikacijske izazove svim segmentima društva na koje treba odgovoriti edukacijskim djelovanjima u radu s mladima.
društvo ; komunikacija ; mediji ; mladi ; obrazovni proces
nije evidentirano
engleski
Media and Youth communication activity
nije evidentirano
society ; communication ; Media ; young people ; education process
nije evidentirano