Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 748644

Uloga i značenje strateškog komuniciranja u jedinicama lokalne samouprave


Maretić, Meri; Martinović, Drago
Uloga i značenje strateškog komuniciranja u jedinicama lokalne samouprave // CJELOVITOST ZABIOKOVLJA: Pluridisciplinarni pristup / Mrkonjić, Anđelko ; Medić, Davorin (ur.).
Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 472-490 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Uloga i značenje strateškog komuniciranja u jedinicama lokalne samouprave
(The role and importance of strategic communications in units of Local self-Government)

Autori
Maretić, Meri ; Martinović, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
CJELOVITOST ZABIOKOVLJA: Pluridisciplinarni pristup / Mrkonjić, Anđelko ; Medić, Davorin - Mostar : FRAM-ZIRAL, 2011, 472-490

ISBN
978-9958-37-056-4

Skup
IV. Znanstveno-stručna konferencija 'CJELOVITOST ZABIOKOVLJA: Pluridisciplinarni pristup'

Mjesto i datum
Ljubuški, Bosna i Hercegovina ; Vrgorac, Republika Hrvatska, 05-06.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Grad; lokalna samouprava; strateško komuniciranje
(City; Local self-Government; strategic communication)

Sažetak
Bez obzira na ustrojstvo, veličinu i geografski položaj općine/grada strateško komuniciranje kao planirani komunikacijski proces temelj je razvoja suvremenih odnosa s javnošću u jedinicama lokalne samouprave i podizanja opće razine kulture komuniciranja u lokalnim sredinama. Konferencije za novinare, priopćenja, web-stranice i informativni bilteni su prema istraživanjima provedenim u jedinicama lokalne samouprave u Splitsko-dalmatinskoj i Zapadnohercegovačkoj županiji najčešće korišteni alati odnosa s javnošću, dok istovremeno nema strateškog i planskog pristupa u komunikaciji s građanima. Prema rezultatima provedenih istraživanjima u jedinicama lokalne samouprave u Splitsko-dalmatinskoj i Zapadnohercegovačkoj županiji može se zaključiti da se i pored brojnih specifičnosti praksi komuniciranja, različitosti korištenja alata komuniciranja, ali i ustroja županije, odnosno općina i gradova u ove dvije županije, djelatnici za odnose s javnošću susreću sa sličnim problemima. Može se također zaključiti da djelatnici za odnose s javnošću i informiranje ne zauzimaju mjesto koje im pripada, a to mjesto bi trebalo biti u razini ostalih odsjeka/službi u jedinicama lokalne samouprave, pa bi se samim tim stvorile pretpostavke za vlastitim proračunom, odnosno troškovima koji bi ušli u godišnji proračun općine/grada. Nemoguće je izraditi jedinstveni model funkcioniranja službi za sve općine/gradove, ali je svakako potrebno da kao što općine/gradovi imaju odsjek/službu za gospodarstvo, financije, opće i društvene djelatnosti imaju i odsjek/službu za odnose s javnošću. Važno je naglasiti kako jačanjem uloge službe/odsjeka za odnose s javnošću jača automatski i uloga koju treba imati komuniciranje s javnošću. Uključivanjem službe/odsjeka za odnose s javnošću u procese donošenja odluka može rezultirati većom otvorenošću i kvalitetnijom suradnjom s medijima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA