Uloga knjižnice u trećem ciklusu visoke naobrazbe (CROSBI ID 621459)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petrak, Jelka ; Markulin, Helena ; Šember, Marijan
hrvatski
Uloga knjižnice u trećem ciklusu visoke naobrazbe
U radu se opisuje sudjelovanje Središnje medicinske knjižnice (SMK) u izvedbi doktorskog studija na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu kao primjer moguće aktivne uloge knjižnice u procesu posljednjeg, trećeg ciklusa visokoškolske izobrazbe. SMK sudjeluje u izvedbi obveznog metodološkog predmeta Struktura, metodika i funkcioniranje znanstvenoga rada. U sklopu ovog predmeta, SMK je oblikovala i i provodi modul Pretraživanje i vrjednovanje znanstvenih informacija. Modul obuhvaća osnovne značajke ustrojstva sustava medicinskih informacija, s težištem na ulozi medicinskoga časopisa te na obilježjima i načinu pretraživanja bibliografskih i citatnih baza podataka. Pri tome se teži stjecanju vještina u pretraživanju i prosudbi značajnosti medicinskog informacijskog izvora. Studentima se skreće pozornost na različita kvantitativna mjerila znanstvene uspješnosti, poput citatne analize, kao i na mjerila kojima se određuje značajnost medicinskih časopisa, poput zastupljenosti u pojedinim bibliografskim bazama podataka, faktor utjecaja i sl. Oblici izvedbe su predavanja, vježbe i okrugli stol, u čemu sudjeluju knjižničari i nastavnici Medicinskoga fakulteta.
informacijska pismenost; medicinska knjižnica; treći ciklus studija
nije evidentirano
engleski
Role of libraries in the third cycle studies
nije evidentirano
information literacy; medical libraries; third-cycle/doctoral studies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
261-267.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjižnice: kamo i kako dalje?
Hebrang Grgić, Ivana ; Špac, Vesna
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
987-953-6001-94-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096