Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Business intelligence u osiguranju (CROSBI ID 393930)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rogić, Martina Business intelligence u osiguranju / Tuđman, Miroslav (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2011

Podaci o odgovornosti

Rogić, Martina

Tuđman, Miroslav

hrvatski

Business intelligence u osiguranju

U današnje doba kada su informacije glavno sredstvo uspješnog poslovanja vrlo je važno poslovno pravilo da se odlučivanje mora temeljiti na kvalitetnim informacijama, a važnost tih informacija svakodnevno raste u novim situacijama u kojima poduzeće mora imati mogućnost da se brzo snađe i izvuče za sebe maksimalnu korist. U takvom je okruženju kvalitetna ona informacija koja stoji na raspolaganju u trenutku kada je potrebna, koja je pouzdana, nosi vrijednost i može se koristiti u poslovnom okruženju. Ovakav način percipiranja važnosti informacija i modernog menadžmenta nazivamo business intelligence. Business intelligence je nastao iz potrebe da se nagomilani podaci i ogromne baze podataka sortiraju i analiziraju na način da iz njih nastanu nove baze podataka do kojih se može doći na jednostavan način jer u informacijama leži potencijal za poslovnu uspješnost ako se na pravilan način objedine i stave na raspolaganje menadžerima koji će te informacije znati prepoznati i na pravi način iskoristiti. Ako uzmemo u obzir činjenicu da prosječna tvrtka danas analizira svega 10% prikupljenih podataka ne trebamo se čuditi greškama koje rade u svojem poslovanju jer unatoč tome što su tvrtke nagomilane podacima dolazi do nedostatka korisnih informacija, a menadžeri su prisiljeni svoje odluke donositi na temelju subjektivnog suda, a nerijetko i predosjećaja. Pa ipak, s druge strane, informacije ne bi smjele biti dostupne samo menadžerima već svim zaposlenicima jer i oni aktivno sudjeluju u kreiranju rada tvrtke. MVažno pitanje za sve tvrrtke danas jest kako uz golemu cirkulaciju raznih informacija opstati na tržištu u vrijeme kada je ono toliko promjenjivo, te kako postići profit i optimalnu učinkovitost? Također, danas su i sami kupci mnogo zahtjevniji nego prije jer više znaju i lakše dolaze do informacija, stoga se odluke moraju temeljiti na točnim i pravovremnim informacijama. Predmet istraživanja ovog rada je važnost sustava business intelligence-a u poslovanju osiguravajuće kuće. U radu ću prikazati poslovanje osiguravajuće kuće putem sustava business intelligence-a te prikazati koliko je korisno u radu zaposlenika i menadžera pri boljem donošenju odluka. Cilj istraživanja je utvrditi mogu li tvrtke danas opstati na tržištu uz ekspanziju informacija i potreba te prikazati koliko im u tome može pomoći business intelligence-a.

organizacija informacija; poslovne izvjesnice; sustavi poslovnih izvjesnica; osiguravajuća društva; informacijski rat

nije evidentirano

engleski

Business Intelligence in Insurance

nije evidentirano

organization of information; insurance; business intelligence; business intelligence systems; insurance companies; information warfare

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

09.09.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti