UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU (CROSBI ID 215472)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pivčević, Smiljana ; Čuljak, Marija ; Mandić, Ante
hrvatski
UTJECAJ ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA POVRATAK U DESTINACIJU I PROMOCIJU „OD USTA DO USTA“ – PRIMJER ZNANSTVENIH KONFERENCIJA U GRADU SPLITU
U turističkoj teoriji i praksi poznato je kako su dva ključna motiva putovanja poslovni i odmorišni razlozi. Također je poznato i kako zadovoljstvo posjetitelja konzumiranom turističkom uslugom ima značajnu ulogu u stvaranju dugoročnog odnosa na relacijama destinacija-potrošač, te destinacija-ciljano turističko tržište, kao i u donošenju odluke o povratku posjetitelja. Dodamo li tome kako je dovođenja gosta prvi put u destinaciju značajno teži i skuplji proces nego li motiviranje zadovoljnog gosta na povratak, jasno je koliko je za dugoročan uspjeh destinacije zadovoljstvo posjetitelja važno. Iz navedenih teza nametnulo se istraživačko pitanje kojim se ovaj rad bavi – u kojoj mjeri zadovoljstvo gostiju koji dođu u destinaciju iz poslovnih razlog utječe na njihov povratak u destinaciju iz odmorišnih razloga kao i na širenje pozitivne propaganda od usta do usta o destinaciji. Relacije između navedenih koncepata sagledane su teorijski, pregledom dosadašnjih istraživanja te provjerene empirijski istraživanjem posjetitelja dviju konferencija u gradu Splitu.
kongresni turizam ; turistička ponuda destinacije ; zadovoljstvo posjetitelja ; namjera povratka ; „propaganda od usta do usta“ ; Split
nije evidentirano
engleski
THE IMPACT OF VISITOR SATISFACTION ON INTENTION TO REVISIT AND „WORD OF MOUTH“ MARKETING – THE CASE OF SCIENTIFIC CONFERENCES IN SPLIT
U turističkoj teoriji i praksi poznato je kako su dva ključna motiva putovanja poslovni i odmorišni razlozi. Također je poznato i kako zadovoljstvo posjetitelja konzumiranom turističkom uslugom ima značajnu ulogu u stvaranju dugoročnog odnosa na relacijama destinacija-potrošač, te destinacija-ciljano turističko tržište, kao i u donošenju odluke o povratku posjetitelja. Dodamo li tome kako je dovođenja gosta prvi put u destinaciju značajno teži i skuplji proces nego li motiviranje zadovoljnog gosta na povratak, jasno je koliko je za dugoročan uspjeh destinacije zadovoljstvo posjetitelja važno. Iz navedenih teza nametnulo se istraživačko pitanje kojim se ovaj rad bavi – u kojoj mjeri zadovoljstvo gostiju koji dođu u destinaciju iz poslovnih razlog utječe na njihov povratak u destinaciju iz odmorišnih razloga kao i na širenje pozitivne propaganda od usta do usta o destinaciji. Relacije između navedenih koncepata sagledane su teorijski, pregledom dosadašnjih istraživanja te provjerene empirijski istraživanjem posjetitelja dviju konferencija u gradu Splitu.
congress tourism ; destination tourism offer ; visitor satisfaction ; intention to revisit ; word of mouth” ; Split
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano