Pristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja (CROSBI ID 393892)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Iglić, Šime
Grubišić, Ani
hrvatski
Pristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja
U posljednje vrijeme učenici se susreću s mnoštvom informacija koje moraju naučiti. Obujam gradiva koje učenici moraju savladati postaje sve veći, te se javlja problem kako učenik to sve može naučiti i na koje načine. Jedan od zanimljivijih načina na koji se ovaj problem može riješiti je primjena konceptualnih mapa koje na jedan sasvim drugačiji, to jest slikovitiji, način pomažu učeniku da nauči i zapamti velik broj informacija.
inteligentni tutorski sustavi; područno znanje; ontologija; mapa koncepata
nije evidentirano
engleski
Access to designing ontologically based domain knowledge
nije evidentirano
intelligent tutoring systems; domain knowledge; ontology; concept map
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
01.10.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split