Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 747352

Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje


Letina, Alena
Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje // Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš Vedrana ; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 31-39 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje
(Preparing prospective teachers for lifelong learning)

Autori
Letina, Alena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš Vedrana ; Vasilj, Mario - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 31-39

ISBN
978-9958-16-023-3

Skup
Pedagogija, obrazovanje i nastava

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.-23. ožujka 2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Cjeloživotno učenje; samostalno usmjereno učenje; formalno obrazovanje budućih učitelja
(Lifelong learning; self-directed learning; formal education of prospective teachers)

Sažetak
Cjeloživotno učenje podrazumijeva kontinuirani razvoj znanja, vještina i vrijednosti u svim etapama čovjekova života, kroz različite formalne, informalne i neformalne oblike obrazovanja. Smješteno unutar brojnih društvenih i ekonomskih promjena i intenzivne globalizacije društva, cjeloživotno je učenje identificirano kao važna strategija suvremene obrazovne politike na svim razinama i područjima obrazovanja, pa tako i u obrazovanju budućih učitelja. U ovom radu razmatra se mogućnost razvoja kompetencija za samostalno usmjereno učenje, kao oblika cjeloživotnog učenja, u obrazovanju budućih učitelja. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je osnovni cilj bio istražiti percepciju studenata učiteljskog studija o učincima formalnog obrazovanja učitelja na promicanje razvoja navedene kompetencije za cjeloživotno učenje i pozitivnog odnosa prema cjeloživotnom učenju kao osobnoj i životnoj orijentaciji. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenta učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, te se na temelju dobivenih rezultata donose se preporuke o potrebi razvoja ove kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Alena Letina, (317842)