Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje (CROSBI ID 621237)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Letina, Alena Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje // Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica et al. (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 31-39

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena

hrvatski

Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje

Cjeloživotno učenje podrazumijeva kontinuirani razvoj znanja, vještina i vrijednosti u svim etapama čovjekova života, kroz različite formalne, informalne i neformalne oblike obrazovanja. Smješteno unutar brojnih društvenih i ekonomskih promjena i intenzivne globalizacije društva, cjeloživotno je učenje identificirano kao važna strategija suvremene obrazovne politike na svim razinama i područjima obrazovanja, pa tako i u obrazovanju budućih učitelja. U ovom radu razmatra se mogućnost razvoja kompetencija za samostalno usmjereno učenje, kao oblika cjeloživotnog učenja, u obrazovanju budućih učitelja. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je osnovni cilj bio istražiti percepciju studenata učiteljskog studija o učincima formalnog obrazovanja učitelja na promicanje razvoja navedene kompetencije za cjeloživotno učenje i pozitivnog odnosa prema cjeloživotnom učenju kao osobnoj i životnoj orijentaciji. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenta učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, te se na temelju dobivenih rezultata donose se preporuke o potrebi razvoja ove kompetencije.

cjeloživotno učenje; samostalno usmjereno učenje; formalno obrazovanje budućih učitelja

nije evidentirano

engleski

Preparing prospective teachers for lifelong learning

nije evidentirano

lifelong learning; self-directed learning; formal education of prospective teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

31-39.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak

Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš Vedrana ; Vasilj, Mario

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija