Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje (CROSBI ID 621237)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Letina, Alena
hrvatski
Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje
Cjeloživotno učenje podrazumijeva kontinuirani razvoj znanja, vještina i vrijednosti u svim etapama čovjekova života, kroz različite formalne, informalne i neformalne oblike obrazovanja. Smješteno unutar brojnih društvenih i ekonomskih promjena i intenzivne globalizacije društva, cjeloživotno je učenje identificirano kao važna strategija suvremene obrazovne politike na svim razinama i područjima obrazovanja, pa tako i u obrazovanju budućih učitelja. U ovom radu razmatra se mogućnost razvoja kompetencija za samostalno usmjereno učenje, kao oblika cjeloživotnog učenja, u obrazovanju budućih učitelja. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je osnovni cilj bio istražiti percepciju studenata učiteljskog studija o učincima formalnog obrazovanja učitelja na promicanje razvoja navedene kompetencije za cjeloživotno učenje i pozitivnog odnosa prema cjeloživotnom učenju kao osobnoj i životnoj orijentaciji. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenta učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, te se na temelju dobivenih rezultata donose se preporuke o potrebi razvoja ove kompetencije.
cjeloživotno učenje; samostalno usmjereno učenje; formalno obrazovanje budućih učitelja
nije evidentirano
engleski
Preparing prospective teachers for lifelong learning
nije evidentirano
lifelong learning; self-directed learning; formal education of prospective teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-39.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak
Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš Vedrana ; Vasilj, Mario
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru
978-9958-16-023-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096