Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Suvremeno djetinjstvo: teorijski pristupi, prakse i istraživanja (CROSBI ID 12596)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Babić, Nada Suvremeno djetinjstvo: teorijski pristupi, prakse i istraživanja. Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada

hrvatski

Suvremeno djetinjstvo: teorijski pristupi, prakse i istraživanja

Monografija sadrži uvod, pet poglavlja, literaturu i priloge. U prvome poglavlju, Dijete i djetinjstvo, autorica kritički promišlja tradicionalna i suvremena shvaćanja djece i djetinjstva. U drugome poglavlju, Globalizacija i suvremeno djetinjstvo, autorica podastire teorijska promišljanja i nalaze empirijskih istraživanja o stvarnosti djetinjstva u globaliziranome svijetu. U trećemu poglavlju, Istraživanje djetinjstva: metodološki pristupi i prakse, elaborirani su metodološki pristupi i prakse istraživanja djetinjstva iz dječje perspektive. Osobna istraživanja djetinjstva sadrže kronološki pregled autoričinih istraživanja djetinjstva i djece. U zaključnim razmatranjima autorica kritički promišlja pitanja: Što je djetinjstvo? Tko su djeca u suvremenim studijama djetinjstva? Što su djeca i djetinjstvo u globalnim i nacionalnim politikama? Koje su promjene u istraživanjima djetinjstva? Kako su djeca pozicionirana u teoriji i praksama istraživanja? Što je autorica istraživala i doznala o djetinjstvu i djeci?

djetinjstvo; djeca; teorijski pristupi; prakse; istraživanja djetinjstva

nije evidentirano

engleski

Contemporary childhood: theoretical approaches, practices and research

nije evidentirano

childhood; children; theoretical approaches; practices; childhood research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2014.

978-953-314-076-6

172

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija