Hayes Jacobs, H. (ur.) (2010). Curriculum 21:Essential Education for a Changing World. USA: Alexandria VA: ASCD. (CROSBI ID 215259)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Gazibara, Senka
hrvatski
Hayes Jacobs, H. (ur.) (2010). Curriculum 21:Essential Education for a Changing World. USA: Alexandria VA: ASCD.
Prikaz knjige sustavno pokazuje ukupnost značajki i smjernica za odgoj i obrazovanje u 21. stoljeću. U ovoj knjizi autori su dali ideje kako mijenjati škole za 21.stoljeće, integrirajući tehnologiju i strategije učenja koje zahtijevaju promišljanje o svijetu i rješavanju problema. Knjigu čini trinaest poglavlja, od kojih prva četiri poglavlja uokviruju ostatak knjige i opći su pregled zahtjeva za kurikulumom 21. stoljeća, s posebnim naglaskom na sadržaju, procjeni i promjenama strukture škola. U ostalim poglavljima istaknut je niz pitanja i primjera koji se odnose na vještine potrebne za 21. stoljeće i većinom tematiziraju globalne kompetencije, medijsku pismenost, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj te integriranje tehnologije u nastavi. U knjizi je prikazan proces revizije kurikuluma i relevantne prilagodbe namijenjene timovima škola u cilju da se učenike pripremi za uspjeh u 21.stoljeću.
kurikulum; 21. stoljeće; razvoj; učenici
nije evidentirano
engleski
Hayes Jacobs, H. (ur.) (2010). Curriculum 21:Essential Education for a Changing World. USA: Alexandria VA: ASCD.
nije evidentirano
curriculum; 21st Century; development; students
nije evidentirano