Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke (CROSBI ID 621119)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Obad Lidija, Šarić, Antonija Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke. 2014

Podaci o odgovornosti

Obad Lidija, Šarić, Antonija

hrvatski

Izazovi u podučavanju i učenju jezika struke

U današnjem globaliziranom svijetu broj neizvornih govornika engleskoga jezika prelazi broj izvornih govornika (1 milijarda neizvornih u odnosu na 335 milijuna izvornih govornika). Nedvojbeno je da veliki postotak neizvornih govornika koristi jezik za potrebe vlastite struke i usavršavanja, razmjene iskustava, zajedničke projekte, odlaske na međunarodne konferencije te jezik kao lingua franca. Iz svega navedenoga, nastavnicima se nameće pitanje kako analizirati buduće situacije korištenja jezika. Sukladno tomu, kako razvijati potrebna znanja i vještine za život u multi-kulturalnom svijetu u kojemu je potrebno rušiti stereotipe i predrasude prema drugim kulturama i narodima koji bi mogli postati budući poslovni partneri naših sadašnjih studenata ili mjesta međunarodne studentske razmjene. U tom pogledu, izazovi s kojima se nastavnici suočavaju otvaraju različite dileme. Primjerice, u kojoj mjeri treba izlagati studente različitim varijantama engleskog jezika izvornih i neizvornih govornika? Kako pokrenuti međunarodne studentske projekte koristeći suvremene medije da bismo zadovoljili potrebe nove Internet generacije? Jesu li nastavnici za to osposobljeni? Jesu li studenti za to spremni? Ovaj novi vid podučavanja, interkulturalnost, poželjno je uključiti u izradu budućih kurikuluma s ciljem učinkovitijega podučavanja i zadovoljavanja budućih potreba studenata u velikoj međunarodnoj zajednici bogatoj različitim tradicijama.

interkulturalnost; lingua franca; unutarnji; vanjski i prošireni krug; analiza potreba

nije evidentirano

engleski

Challenges in teaching and learning ESP

nije evidentirano

interculturalism; lingua franca; inner; outer and expanded circle; needs analysis

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

II. stručno-znanstveni skup Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama Jezik struke-teorijski i praktični aspekti

predavanje

22.02.2014-22.02.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija