Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj prometne marginaliziranosti na obrazovanje učenika - primjer srednjoškolaca Grada Zagreba (CROSBI ID 621103)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Gašparović, Slaven Utjecaj prometne marginaliziranosti na obrazovanje učenika - primjer srednjoškolaca Grada Zagreba // Državni seminar za učitelje i nastavnike geografije Zagreb, Hrvatska, 08.01.2015-09.01.2015

Podaci o odgovornosti

Gašparović, Slaven

hrvatski

Utjecaj prometne marginaliziranosti na obrazovanje učenika - primjer srednjoškolaca Grada Zagreba

Prometna marginaliziranost vrlo je raširena pojava u današnje vrijeme i može utjecati na pristupanje životnim prilikama i mogućnostima. Mladi se u znanstvenoj literaturi vrlo često smatraju prometno marginaliziranom skupinom društva. Ovisnost o drugima radi prijevoza utjecat će na njihov svakodnevni život. Pohađanje škole predstavljat će krucijalno važan segment u životima mladih u mnogim pogledima. Cilj je rada ispitati utjecaj prometne marginaliziranosti na neke segmente obrazovanja srednjoškolske populacije Grada Zagreba. Istraživana populacija obuhvaćala je 826 učenika četverogodišnjih srednjih škola Grada Zagreba. S obzirom da je prometna marginaliziranost funkcija dostupnosti i mobilnosti, istraživanje će se bazirati na vremenu putovanja. U radu su istraženi stavovi učenika o utjecaju prometa na obrazovanje te povezanost između vremena putovanja i školskog uspjeha te učeničkih izostanaka s nastave. U istraživanju su korištene kvantitativne i kvalitativne metode. Podaci su dobiveni provođenjem anketnog ispitivanja, a analizirani su upotrebom regresijske i korelacijske analize. Za dubinsko istraživanje problema provedeno je istraživanje putem 8 fokus grupa sastavaljenih od srednjoškolaca Grada Zagreba. Analizom podataka dobiveni su podaci koji ukazuju na statistički značajnu povezanost između vremena putovanja i školskog uspjeha učenika, kao i između vremena putovanja i broja školskih izostanaka. Također, vrijeme putovanja negativno utječe na stavove učenika o utjecaju prometa na njihovo obrazovanje. Dobiveni rezultati dodatno su potkrijepljeni navodima proizašlim iz uporabe metode fokus grupa.

prometna marginaliziranost; obrazovanje; učenici; srednjoškolci; Zagreb

nije evidentirano

engleski

Impact of transport disadvantage on the education of pupils - the example of high school population of the City of Zagreb

nije evidentirano

transport disadvantage; education; pupils; high school population; City of Zagreb

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Državni seminar za učitelje i nastavnike geografije

pozvano predavanje

08.01.2015-09.01.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport, Geografija