Obilježja maloprodajne strukture u Hrvatskoj u usporedbi sa Slovenijom i Njemačkom (CROSBI ID 393769)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Poljanac, Ines
Dunković, Dario
hrvatski
Obilježja maloprodajne strukture u Hrvatskoj u usporedbi sa Slovenijom i Njemačkom
Maloprodajna struktura je ukupnost svih formata maloprodaje na određenom tržištu , a njihov broj i vrsta ovise o željama i potrebama potrošača. Najvažniju ulogu u brojnim procesima i aktivnostima maloprodaje imaju zaposlenici kao glavni pokretači ideja i izvršitelji operacija.
maloprodajna struktura; maloprodavači; zaposlenici; ponašanje potrošača; konkurencija; zahtjevi tržišta; globalizacija
nije evidentirano
engleski
Characteristics of Retail structure in Croatia in comparison with Slovenia and Germany
nije evidentirano
retail structure; retailers; employees; consumer behavior; competition; market demands; globalization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
08.01.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb