Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746054

Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu


Azra Staščik
Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


Naslov
Podrška matematički darovitim učenicima u osnovnoškolskom sustavu
(Support for mathematically gifted students in elementary school system)

Autori
Azra Staščik

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
11.07.

Godina
2014

Stranica
59

Mentor
Kolar - Begović, Zdenka

Neposredni voditelj
Katalenić, Ana

Ključne riječi
Daroviti učenici; učenici s posebnim potrebama; skrb i podrška matematički darovitim učenicima
(Gifted students; special needs students; care and support for mathematically gifted students)

Sažetak
Matematički daroviti učenici, učenici su s posebnim potrebama u školskome sustavu. Iz tog razloga bitna je sustavna identifikacija matematički darovitih učenika jer samo nakon što učenici budu prepoznati kao takvi, može im se pružiti adekvatna skrb i podrška. Zakon o osnovnom školstvu, Pravilnik o radu s darovitim učenicima i Nastavni plan i program izričito nalažu posebnu brigu i skrb o matematički darovitim učenicima odnosno darovitim učenicima općenito. Ovim istraživanjem provjereno je koliko se odrednice koje su propisane ranije navedenim dokumentima ostvaruju u praksi i je li njihovo potpuno ostvarenje uopće moguće. Provjerava se i osjećaju li se učiteljice kompetentno poučavati darovite učenike, mogu li ih prepoznati te što po mišljenju ispitanih praktičara školskome sustavu nedostaje kako bi mogao ispuniti posebne potrebe matematički darovitih učenika. Rezultati ankete pokazuju kako više od 90% ispitanih učiteljica smatra dalako prepoznaje darovite učenike, a dvije trećine ispitanica osjeća se kompetentno poučavati darovite učenike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek