Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals (CROSBI ID 215020)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ljubić, Maja ; Heder, Efka ; Batarelo Kokić, Ivana
engleski
Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals
U radu je dan prikaz rezultata kvantitativnog dijela istraživanja studije strateškog pilotiranja instrumenta za poduzetničko učenje koje je razvio istraživački tima SEECELa. Instrument je pilotiran u 31 osnovnoj školi u osam zemalja s ciljem ostvarivanja ishoda učenja, stručne izobrazbe nastavnika i zaposlenika u upravi škola koje rade po različitim kuriklumima. Europski kompetencijski okvir temelji se na Bloomovoj taksonomiji obrazovnih ciljeva te sadrži tri domene učenja: kognitivnu, afektivnu i psihomotornu. Prilikom određivanja poduzetničkih kompetencija stručnjaka u osnovnim školama, istraživači su koristili upitnik putem kojeg su se mjerili ishodi vezani uz poduzetničku kompetenciju. Jedan dio upitnika je bio usmjeren isključivo na procjenu znanja iz područja poduzetništva (kognitivna domena – niže razine učenja), dok je drugi dio upitnika bio usmjeren na procjenu stavova prema poduzetništvu. Faktorska analiza varijabli putem kojih su se procjenjivali stavovi o poduzetništvu rezultirala je s dvije skale. Prva skala odnosi se na ishode vezene uz učenje o poduzetništvu u kognitivnoj domeni (više razine učenja), s Cronbach alpha vrijednosti koja iznosi 0, 853. Druga skala odnosi se na ishode vezene uz učenje o poduzetništvu u afektivnoj domeni, s Cronbach alpha vrijednosti koja iznosi 0, 892. Visoke vrijednosti koeficijenta konzistentnosti dokaz su vrijednosti upitnika za procjenu poduzetničke kompetencije te su dane smjernice za korištenje upitnika u daljnjim istraživanjima.
entrepreneurial learning; Blooms taxonomy; cognitive domain; affective domain; psychomotor domain
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano