Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 745599

PLES KAO IZVANNASTAVNA AKTIVNOST U OSNOVNOJ ŠKOLI


Globan, Petra
PLES KAO IZVANNASTAVNA AKTIVNOST U OSNOVNOJ ŠKOLI 2014., diplomski rad, diplomski, UČITELJSKI FAKULTET, ZAGREB


Naslov
PLES KAO IZVANNASTAVNA AKTIVNOST U OSNOVNOJ ŠKOLI
(Dance as extra-curricular activity in primary school)

Autori
Globan, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
UČITELJSKI FAKULTET

Mjesto
ZAGREB

Datum
20.05

Godina
2014

Stranica
62

Mentor
Prskalo, Ivan

Ključne riječi
Izvannastavne aktivnosti; ples kao izvannastavna aktivnost; ples; razvoj plesa kroz povijest; vrste plesa; slobodno vrijeme; razvoj učenika
(Extracurricular activities; dance as an extracurricular activity; dance; dance development throughout history; types of dance; leisure; student development)

Sažetak
Ovaj rad govori o izvannastavnim aktivnostima, plesu kao izvannastavnoj aktivnosti i njihovom utjecaju na učenika. Sastoji se od osam glavnih poglavlja: što je ples, razvoj plesa kroz povijest, vrste plesa, izvannastavne aktivnosti i slobodno vrijeme učenika, utjecaj plesa i drugih fizičkih aktivnosti na učenike, metodologija istraživanja, rezultati istraživanja, te rasprava. Prvi dio rada govori općenito o plesu, o njegovom razvoju i njegovim vrstama. Također govori i o izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima, o slobodnom vremenu učenika i utjecaju izvannastavnih aktivnosti na učenika. U njemu su iznesene teoretske pretpostavke istraživanja. U drugom dijelu rada prikazani su i detaljno opisani rezultati istraživanja. Istraživanje je provedeno pomoću anketnog upitnika koji se sastoji od 7 glavnih pitanja na koja su učenici odgovarali uz pristanak roditelja, a može se pronaći na kraju rada. Prvi dio anketnog upitnika odnosi se na skupinu pitanja kojima se prikupljaju podaci vezani uz spol, razred i izvannastavne aktivnosti, a drugi dio se odnosi na ples, te što, gdje i zašto učenici plešu. Podaci su prikupljeni u ožujku 2014. godine. Cilj istraživanja bio je utvrditi bave li se učenici izvannastavnim aktivnostima i je li ples jedna od njih. Istraživanje je provedeno u 3 osnovne škole na području Krapinsko zagorske županije, a ukupno je ispitano 230 učenika, od čega 132 djevojčice i 98 dječaka. Ispitano je 57 učenika iz Osnovne škole Zlatar Bistrica, 120 učenika iz Osnovne škole Konjšćina i 53 učenika iz Osnovne škole Lobor. Rezultati istraživanja pokazali su da se 69, 9% učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole bavi nekom izvannastavnom aktivnošću, a plesom se bavi 24, 8% učenika, od čega su 91, 2% djevojčice i 8, 8% dječaci. Istraživanje je također dalo rezultate da se najviše ispitanika bavi folklorom, čak 35, 1%, a 82, 5% učenika plesom se bavi izvan škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb