The role of media advertisement within the image of a modern childhood (CROSBI ID 53419)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dadić, Katarina
engleski
The role of media advertisement within the image of a modern childhood
Pokušaj da se odgovori na pitanja koje mjesto djetinjstvo zauzima u proizvodnji reklama i javlja li se potreba zaštite djece isključivo kao kulturni stereotip rezultirao je ovim radom. U njemu se analizira problematika djece kao sudionika ili krajnjih korisnika reklamnih oglašavanja. Stoga je autoričin je prilog teorijskih razmatranja i istraživanja skretanje pažnje na pozadinu koju kriju reklamna oglašavanja namijenjena djeci. Da bi se pobliže objasnili utjecaji oglašavanja u radu se koristio model, uz dodane nadopune, kojeg je predstavilo australsko Povjerenstvo za djecu, mlade i njihove odgojitelje. Modelom su obuhvaćeni različiti vidovi oglašavanja od promicanja dječjeg konzumerizma i utjecaja djece na potrošnju pa sve do promicanja nezdrave slike tijela u oglašavanju ili direktnih kršenja dječjih prava. Krajnji je cilj ovoga rada intenzivirati ulogu obitelji i škole u prevenciji zaštite djece od reklamnih utjecaja kojima su izložena. U istom kontekstu, učenje o medijskim utjecajima mora bez odgode ući na školska vrata kako bi se njim obuhvatili svi relevantni oblici korištenja reklamnih oglašavanja.
advertising, childhood, media influence, school, family
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
39-47.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2013.
978-953-99167-6-1