Kritičko razmatranje modela Homeschoolinga (CROSBI ID 214929)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Dadić, Katarina
hrvatski
Kritičko razmatranje modela Homeschoolinga
Radom je predstavljena suvremena koncepcija "obrazovanja kod kuće" koja je popularnost stekla zbog povećanja kritika formalnog obrazovanja. Budući da takva vrsta obrazovanja u Republici Hrvatskoj još uvijek nije zakonski omogućena, autorica se u članku usredotočila na analizu polazišnih točaka zahtjeva za obrazovanje kod kuće koji je Hrvatska kršćanska koalicija uputila Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta. Obrazovanje kod kuće neupitno ima svoje prednosti, no uvidom u dani model dolazimo do izdvajanja triju važnih čimbenika na koje moramo staviti naglasak ukoliko želimo da se takva vrsta obrazovanja zakonski omogući. Tri su elementa bitna, a to su baziranje obrazovanja kod kuće na autentičnom hrvatskom modelu homeschoolinga, roditeljska kvalificiranost te sustavnije i češće provjere znanja učenika koji se obrazuju kod kuće. S druge strane, u radu su istaknuti škola i grupe vršnjaka kao važni socijalizacijski čimbenici, kvalitetnije obrazovanje učitelja i njihovo sustavno usavršavanje, stručno utemeljen odabir studenata za učiteljski poziv, znatno manji broj učenika na jednog učitelja te kvalitetno nagrađivanje učitelja za njihov rad kao čimbenici koji idu u prilog odabiru škole kao institucije u kojoj će se dijete obrazovati.
Hrvatska kršćanska koalicija; obrazovanje kod kuće ili homeschooling; škola; učenik; učitelj
nije evidentirano
engleski
Critical Consideration of Homeschooling Model
nije evidentirano
Croatian Christian Coalition; homeschooling; school; student; teacher.
nije evidentirano