Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijski posredovana kulturna memorija - zaziru li suvremeni mediji od kulturoloških sadržaja? (CROSBI ID 620735)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bijuković Maršić, Mirta ; Đukić, Marina Medijski posredovana kulturna memorija - zaziru li suvremeni mediji od kulturoloških sadržaja? // Makedonsko-hrvatski književni, kulturni i jazični vrski / Jakimovska-Tošić, Maja (ur.). Skopje: Institut za makedonska literatura, 2014. str. 585-610

Podaci o odgovornosti

Bijuković Maršić, Mirta ; Đukić, Marina

hrvatski

Medijski posredovana kulturna memorija - zaziru li suvremeni mediji od kulturoloških sadržaja?

Oslanjajući se na teoriju medijske agende te većinu studija koje su potvrdile da su učinci postavljanja agende jači putem novina nego putem televizije, rad će na temelju analize medijskog sadržaja hrvatskih regionalnih dnevnih novina Glasa Slavonije nastojati utvrditi kako su nastale i koje su to medijske agende koje su dovele do paradoksalno različitog načina praćenja kulture u dva različita vremenska razdoblja. Razdoblje 1990- ih kada je u sklopu Glasa Slavonije izlazio poseban podlistak za kulturu Kult koji će po zadanoj teoriji medijske agende i pretpostavkama autorica biti svojevrsni kulturološki odgovor na rat, odnosno imat će funkciju katalizatora dok se za suvremeni način praćenja kulture smatra da ujedinjuje prostor kulture i infotainmenta uz odsudstvo bilo kakve vrste estetske i kritičke analize kulturoloških medijskih sadržaja. Je li postavljanje agende vođeno samo „prodajom vijesti“ i „pakiranjem informacije“ ili značajniju ulogu ima kontekst? Poznato je da mediji igraju značajnu ulogu u vrijeme brzih i stalnih promjena u društvu. Zato ih i smatramo zrcalom društvenog stanja, generatorima promjena pa iz današnje perspektive možemo reći i nositeljima medijski posredovane kulturne memorije. Medijski sadržaji stvarani 1990-ih i kulturološki odgovori na zbilju kreativna su reakcija na prijetnju gubitka identiteta i mogućeg zaborava. Upravo su i ti novinski prilozi jedna od sastavnica kulturne memorije.

medijska agenda ; kulturni medijski sadržaji (1990-e i suvremeni) ; teorija postavljanja agende

nije evidentirano

engleski

Cultural memory mediated by the media - does the contemporary media shy away from the cultural content?

nije evidentirano

media agenda ; cultural media content (1990s and contemporary) ; agenda setting

nije evidentirano

Podaci o prilogu

585-610.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Makedonsko-hrvatski književni, kulturni i jazični vrski

Jakimovska-Tošić, Maja

Skopje: Institut za makedonska literatura

978-608-4744-00-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Sociologija, Filologija