Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 744698

Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata // MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko (ur.).
Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 45-51 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata
(Curriculum based on student competences)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko - Slavonski Brod : Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014, 45-51

ISBN
978-953-6048-76-2

Skup
MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE

Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 04. – 05. prosinca 2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Kurikulum; nastava; učenje; student; kompetencije.
(Curriculum; teaching; learning; student; competences)

Sažetak
Cilj je ovog rada na teorijskoj i praktičnoj (iskustvenoj) razini prikazati kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata, odnosno rasvijetliti njegovu akcijsku dimenziju koja se gradi i razvija aktivnim učenjem u različitim okruženjima, od monodisciplinarnog i interdisciplinarnog do transdiciplinarnog. Uključuje diskurzivno i praktično znanje te predstavlja dinamičku kombinaciju i integraciju općih (prenosivih) i specifičnih (strukovnih) kompetencija studenata. Razvija se kao međupredmetni rezultat učenja koji osim znanja (činjenično i teorijsko) i vještina (spoznajne, psihomotoričke i socijalne) podupire samostalnost i odgovornost u izgradnji osobnog, profesionalnog i etičkog autoriteta u daljnjem osobnom i stručnom razvoju. Umjesto potrošnje okreće se proizvodnji znanja, od lokaliziranog kreće se prema globalnom učenju, od traženja informacija prema njihovu filtriranju, od izoliranog prema povezanom, integrativnom učenju. Usmjeren je na studenta, njegovo uže i šire okružje, novoj pismenosti 21. stoljeća, a ne samo prema pojedinačnim vidovima dane znanosti ili predmeta. Učenici i studenti moraju i zaslužuju biti u središtu obrazovnog procesa kao angažirani, povezani i osnaženi, motivirani, uspješni i kreativni, uključeni u cjeloživotno učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Vesna Buljubašić-Kuzmanović, (265822)