Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata (CROSBI ID 620696)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata // MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir et al. (ur.). Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 45-51

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

hrvatski

Kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata

Cilj je ovog rada na teorijskoj i praktičnoj (iskustvenoj) razini prikazati kurikulum utemeljen na kompetencijama studenata, odnosno rasvijetliti njegovu akcijsku dimenziju koja se gradi i razvija aktivnim učenjem u različitim okruženjima, od monodisciplinarnog i interdisciplinarnog do transdiciplinarnog. Uključuje diskurzivno i praktično znanje te predstavlja dinamičku kombinaciju i integraciju općih (prenosivih) i specifičnih (strukovnih) kompetencija studenata. Razvija se kao međupredmetni rezultat učenja koji osim znanja (činjenično i teorijsko) i vještina (spoznajne, psihomotoričke i socijalne) podupire samostalnost i odgovornost u izgradnji osobnog, profesionalnog i etičkog autoriteta u daljnjem osobnom i stručnom razvoju. Umjesto potrošnje okreće se proizvodnji znanja, od lokaliziranog kreće se prema globalnom učenju, od traženja informacija prema njihovu filtriranju, od izoliranog prema povezanom, integrativnom učenju. Usmjeren je na studenta, njegovo uže i šire okružje, novoj pismenosti 21. stoljeća, a ne samo prema pojedinačnim vidovima dane znanosti ili predmeta. Učenici i studenti moraju i zaslužuju biti u središtu obrazovnog procesa kao angažirani, povezani i osnaženi, motivirani, uspješni i kreativni, uključeni u cjeloživotno učenje.

kurikulum; nastava; učenje; student; kompetencije.

nije evidentirano

engleski

Curriculum based on student competences

nije evidentirano

curriculum; teaching; learning; student; competences

nije evidentirano

Podaci o prilogu

45-51.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue

Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko

Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

978-953-6048-76-2

Podaci o skupu

Međunarodna stručna konferencija ME4catalogue

predavanje

04.12.2014-05.12.2014

Slavonski Brod, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija