Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 744689

Grbac, B.: Marketing dynamics – How to create value for customers


Dlačić, Jasmina
Grbac, B.: Marketing dynamics – How to create value for customers // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 32 (2014), 2; 431-433 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


Naslov
Grbac, B.: Marketing dynamics – How to create value for customers

Autori
Dlačić, Jasmina

Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu (1331-8004) 32 (2014), 2; 431-433

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
Marketing ; marketing dynamics ; creating value

Sažetak
U radu je dan kritički osvrt na knjigu autora Grbac, B. Marketing dynamics – How to create value for customers.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • ABI/INFORM
  • CAB Abstracts
  • EconLit
  • IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences
  • Journal of Economic Literature
  • DOAJ