Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 744488

Ciljano internet reklamiranje i računalne prijevare


Škrtić, Dražen; Protrka, Nikola
Ciljano internet reklamiranje i računalne prijevare // SLOVENSKI dnevi varstvoslovja (15 ; 2014 ; Ljubljana) Zbornik prispevkov [Elektronski vir] / 15. slovenski dnevi varstvoslovja / Benjamin Flander, Igor Areh, Maja Modic (ur.).
Ljubljana: Fakulteta za varnostne vede, Ljubljana, 2014. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, stručni)


Naslov
Ciljano internet reklamiranje i računalne prijevare
(Target internet advertising and computer fraud)

Autori
Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
SLOVENSKI dnevi varstvoslovja (15 ; 2014 ; Ljubljana) Zbornik prispevkov [Elektronski vir] / 15. slovenski dnevi varstvoslovja / Benjamin Flander, Igor Areh, Maja Modic - Ljubljana : Fakulteta za varnostne vede, Ljubljana, 2014, 1-15

ISBN
978-961-6821-48-3

Skup
SLOVENSKI dnevi varstvoslovja - 15. slovenski dnevi varstvoslovja

Mjesto i datum
Ljubljana, R Slovenija, 04. - 05. lipanj 2014.

Ključne riječi
Klik prijevare ; Internet reklamiranje ; banner ; e-target reklame
(Pay-per-click fraud ; Internet advertising ; banner ; e-target advertising)

Sažetak
Prikaz ciljanog Internet reklamiranja (etarget) namijenjen je korisnicima i tijelima kaznenog progona. Deskriptivnom metodom obuhvaćene su tehnike ciljanog Internet reklamiranja plaćanjem prema broju pristupa reklami i otkrivanje prijevara. Reklamiranje na internetskim stranicama plaćanjembroja pristupa reklami ili internetskoj stranici oglašivača (pay-per-click) svakodnevno raste. Oglašivač vlasniku portala na kojem je postavljena reklama plaća prema broju korisnika Interneta koji su pristupili reklami klikom nalink ili prema broju korisnika koji su pristupili Internet stranici oglašivača (banner). Praćenje tijeka, procjene stvarnog učinkare klamne kampanje i eliminiranje prijevara od posebnog je interesa za vlasnika portala i oglašivača. Prijevara se sastoji u svakom pristupu reklami koji nije ostvario potencijalni klijent već je pristup reklami inicirao vlasnik portala, entitet povezan s vlasnikom portala ili drugi korisnik Interneta, s ciljem pribavljanja imovinske koristi vlasniku portala ili nanošenja štete oglašivaču. U radu se daje pregled metoda i tehnika analize tijeka reklamne kampanje koje koriste vlasnici portala radi pozicioniranja i naplate reklamiranja, oglašivači radi prilagođavanja reklamne kampanje te tijela kaznenog progona radi pribavljanja digitalnih dokaza i procesuiranja počinitelja prijevare. Ograničenje predstavlja širina područja Internet reklamiranja stoga je ograničeno na prikaz najčešćih oblika ciljanog Internet reklamiranja.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti

Ustanove
MUP Policijska akademija – Visoka policijska škola, Zagreb