Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ciljano internet reklamiranje i računalne prijevare (CROSBI ID 620661)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola Ciljano internet reklamiranje i računalne prijevare // SLOVENSKI dnevi varstvoslovja (15 ; 2014 ; Ljubljana) Zbornik prispevkov [Elektronski vir] / 15. slovenski dnevi varstvoslovja / Benjamin Flander, Igor Areh, Maja Modic (ur.). Ljubljana: Fakulteta za varnostne vede, Ljubljana, 2014. str. 1-15

Podaci o odgovornosti

Škrtić, Dražen ; Protrka, Nikola

hrvatski

Ciljano internet reklamiranje i računalne prijevare

Prikaz ciljanog Internet reklamiranja (etarget) namijenjen je korisnicima i tijelima kaznenog progona. Deskriptivnom metodom obuhvaćene su tehnike ciljanog Internet reklamiranja plaćanjem prema broju pristupa reklami i otkrivanje prijevara. Reklamiranje na internetskim stranicama plaćanjembroja pristupa reklami ili internetskoj stranici oglašivača (pay-per-click) svakodnevno raste. Oglašivač vlasniku portala na kojem je postavljena reklama plaća prema broju korisnika Interneta koji su pristupili reklami klikom nalink ili prema broju korisnika koji su pristupili Internet stranici oglašivača (banner). Praćenje tijeka, procjene stvarnog učinkare klamne kampanje i eliminiranje prijevara od posebnog je interesa za vlasnika portala i oglašivača. Prijevara se sastoji u svakom pristupu reklami koji nije ostvario potencijalni klijent već je pristup reklami inicirao vlasnik portala, entitet povezan s vlasnikom portala ili drugi korisnik Interneta, s ciljem pribavljanja imovinske koristi vlasniku portala ili nanošenja štete oglašivaču. U radu se daje pregled metoda i tehnika analize tijeka reklamne kampanje koje koriste vlasnici portala radi pozicioniranja i naplate reklamiranja, oglašivači radi prilagođavanja reklamne kampanje te tijela kaznenog progona radi pribavljanja digitalnih dokaza i procesuiranja počinitelja prijevare. Ograničenje predstavlja širina područja Internet reklamiranja stoga je ograničeno na prikaz najčešćih oblika ciljanog Internet reklamiranja.

Klik prijevare ; Internet reklamiranje ; banner ; e-target reklame

nije evidentirano

engleski

Target internet advertising and computer fraud

nije evidentirano

pay-per-click fraud ; Internet advertising ; banner ; e-target advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-15.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Benjamin Flander, Igor Areh, Maja Modic

Ljubljana: Fakulteta za varnostne vede, Ljubljana

978-961-6821-48-3

Podaci o skupu

SLOVENSKI dnevi varstvoslovja - 15. slovenski dnevi varstvoslovja

predavanje

04.06.2014-05.06.2014

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo

Poveznice