Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od obrazovne integracije do obrazovne inkluzije u sustavu odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj (CROSBI ID 620605)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Karamatić Brčić, Matilda Od obrazovne integracije do obrazovne inkluzije u sustavu odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić – Vrkaš, V. i Vasilj, M. (ur.). Mostar, 2013. str. 392-400

Podaci o odgovornosti

Karamatić Brčić, Matilda

hrvatski

Od obrazovne integracije do obrazovne inkluzije u sustavu odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj

Sustav odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj tijekom posljednja tri desetljeća prakticira načelo obrazovne integracije, koje se prvenstveno odnosi na uključivanje djece s posebnim potrebama u sustav redovnog obrazovanja. Integracija djece s posebnim potrebama je rezultirala unaprjeđenjem pedagoških standarda, organizacijskih i drugih odgojno-obrazovnih potreba učenika i učitelja. Obrazovna inluzija se javlja kao zahtjev koji proširuje i produbljuje model integracije djece s teškoćama u razvoju u sustav redovnog školovanja. S težnjom da se načelo integracije inkorporira u zahtjeve obrazovne inkluzije, a koja proširuje i produbljuje potrebe odgojno-obrazovne infrastrukture, a time i cjelokupne školske prakse, u radu se razmatraju problemi s kojima se suočavaju i odgojno-obrazovni sustav i školska praksa. Odgojno-obrazovni sustav prepoznaje i naznačava važnost inkluzije za društveni razvoj. Kvalitetna primjena i unaprijeđivanje inkluzivnog odgoja i obrazovanja pretpostavlja promjenu cjelokupne školske kulture. Suvremeni kurikulum odgoja i obrazovanja usmjeren na razvoj kompetencija traži promjene metoda i oblika rada u kojima kvaliteta primjene obrazovne inkluzije kao zahtjeva pretpostavlja osmišljen model inkluzivnog odgoja i obrazovanja s gledišta školskog sustava i s gledišta odgojno-obrazovne prakse.

obrazovna inkluzija; obrazovna integracija; djeca i učenici s posebnim potrebama

nije evidentirano

engleski

From educational integration to education inclusion in educational system of Croatia

nije evidentirano

educational integration; educational inclusion; children and students with special needs

nije evidentirano

Podaci o prilogu

392-400.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hrvatić, N., Lukenda, A., Pavlović, S., Spajić – Vrkaš, V. i Vasilj, M.

Mostar:

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

Pedagogija, obrazovanje i nastava

predavanje

21.03.2013-23.03.2013

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija