Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pretpostavke inkluzije u školi (CROSBI ID 214557)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Karamatić Brčić, Matilda Pretpostavke inkluzije u školi // Život i škola = Life and school, 2 (2013), 30; 67-78

Podaci o odgovornosti

Karamatić Brčić, Matilda

hrvatski

Pretpostavke inkluzije u školi

Uključivanje sve djece u sustav redovnih škola je osnova inkluzivnog koncepta. Zadatak škole pri provedbi obrazovne inkluzije je uvažiti i prihvatiti različitosti među djecom i mladima kao poticaja u procesu učenja i poučavanja, a ne prepreke. Provedba inkluzije u školi je relevantna tema za pedagogijski diskurs. Otvorenost škole prema širem društvenom okruženju važan je preduvjet za kvalitetnu primjenu inkluzije u školi. Kadrovske i materijalne pretpostavke kao odgojno-obrazovni potencijali škole imaju važnu ulogu pri implementaciji i provedbi inkluzije u školskoj praksi. Budući da je inkluzija u obrazovanju kontinuirani proces koji se temelji na kvalitetnoj komunikaciji i suradnji njenih sudionika, u radu se prikazuju neke ključne kadrovske, materijalne i organizacijske pretpostavke za njenu provedbu. Način provođenja obrazovne inkluzije na razini škole odnosi se na cjelokupni sustav odgoja i obrazovanja s gledišta obrazovne politike i odgojno-obrazovne prakse.

obrazovna inkluzija; škola; kadrovske; materijalne i organizacijske pretpostavke.

nije evidentirano

engleski

Assumptions of inclusion in schools

nije evidentirano

Educational Inclusion; schools; human; material and organizational conditions.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (30)

2013.

67-78

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija