Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pristupi i modeli vanjskog vrednovanja kvalitete formalnog obrazovanja (CROSBI ID 620591)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vican, Dijana Pristupi i modeli vanjskog vrednovanja kvalitete formalnog obrazovanja // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica et al. (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 12-24

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Pristupi i modeli vanjskog vrednovanja kvalitete formalnog obrazovanja

Obrazovne politike na nacionalnoj i međunarodnoj razini usmjerene su na povećavanje kvalitete obrazovanja, odnosno svih njegovih dijelova. Kvaliteta obrazovanja izvan nacionalnih okvira je u direktnoj sprezi s konkurentnosti, a prema europskim strategijama, u sprezi s originalnosti i inovativnosti. Na temelju kvalitativne analize temeljnih dokumenata nacionalnih obrazovnih politika i relevantnih preporuka sadržanih u europskim dokumentima u radu se definiraju relevantni pojmovi koji se odnose na područje kvalitete obrazovanja, te objašnjavaju pristupi i modeli vanjskog vrednovanja obrazovanja i znanosti na nacionalnoj i međunarodnoj razini. U radu se raspravlja o sličnostima i razlikama upravljanja kvalitetom kvalitete, načinima interpretacije, te implikacijama mjerenja na odgojno-obrazovnu praksu u nacionalnom kontekstu. Problematizira se raskorak između vanjskog vrednovanja i samovrednovanja, koji ima za posljedicu usporavanje obrazovnih promjena te površno provođenje obrazovnih reformi na predškolskoj, osnovnoškolskoj, srednjoškolskoj i visokoškolskoj razini. S pedagogijskog gledišta zaključno se sugerira intenzivnije sudjelovanje pedagoga kao stručnih suradnika u vrednovanju kao kurikulumskoj sastavnici u formalnom obrazovanju.

kvaliteta obrazovanja ; kultura kvalitete ; pristupi i modeli vanjskog vrednovanja obrazovanja ; upravljanje kvalitetom obrazovanja.

nije evidentirano

engleski

External quality evaluation approaches and models applied in the institutions of formal education

nije evidentirano

quality of education ; culture of quality ; approaches and models of external evaluation of education ; management of education quality.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-24.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija, obrazovanje i nastava

Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario

Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

978-9958-16-023-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija