Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika (CROSBI ID 214543)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vican, Dijana Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika // KDV info, 42/43 (2013), 20-29

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika

Rad je usmjeren na objašnjenje i primjenu koncepta inkluzivnog obrazovanja u hrvatskom odgojno-obrazovnom i školskom sustavu s posebnim osvrtom na probleme i mogućnosti učinkovitog provođenja inkluzivnog obrazovanja u nastavi njemačkog jezika. U radu se objašnjavaju pretpostavke za kvalitetnu primjenu inkluzivnog obrazovanja i učinkovitu inkluzivnu pedagogiju, a odnose se na veći stupanj autonomije nastavnika u procesima kurikulumskog planiranja i programiranja odgojno-obrazovnog i nastavnog rada i veći stupanj autonomije škole u organizaciji školskih aktivnosti. Primjeni inkluzivne pedagogije prethodi diferencijacija učenika prema posebnim i dodatnim potrebama. Da bi odgovorili zahtjevima inkluzivnog obrazovanja, te uspješno i kvalitetno realizirali nastavu njemačkog jezika, nastavnicima se sugerira usmjerenost na razvoj temeljnih kompetencija svih učenika, usmjerenost na međupredmetne sadržaje te primjena inkluzivne pedagogije koja se bazira na zajedničkim obilježjima učenika više nego na različitostima.

inkluzivno obrazovanje; inkluzivna pedagogija; diferencijacija učenika; nastava njemačkog jezika; školska autonomija

nije evidentirano

engleski

Inclusive education and teaching german language

nije evidentirano

inclusive education; inclusive pedagogy; pupils differentiation; german language class; school autonomy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42/43

2013.

20-29

objavljeno

1332-2834

2975-4305

Povezanost rada

Pedagogija