Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika (CROSBI ID 214543)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vican, Dijana
hrvatski
Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika
Rad je usmjeren na objašnjenje i primjenu koncepta inkluzivnog obrazovanja u hrvatskom odgojno-obrazovnom i školskom sustavu s posebnim osvrtom na probleme i mogućnosti učinkovitog provođenja inkluzivnog obrazovanja u nastavi njemačkog jezika. U radu se objašnjavaju pretpostavke za kvalitetnu primjenu inkluzivnog obrazovanja i učinkovitu inkluzivnu pedagogiju, a odnose se na veći stupanj autonomije nastavnika u procesima kurikulumskog planiranja i programiranja odgojno-obrazovnog i nastavnog rada i veći stupanj autonomije škole u organizaciji školskih aktivnosti. Primjeni inkluzivne pedagogije prethodi diferencijacija učenika prema posebnim i dodatnim potrebama. Da bi odgovorili zahtjevima inkluzivnog obrazovanja, te uspješno i kvalitetno realizirali nastavu njemačkog jezika, nastavnicima se sugerira usmjerenost na razvoj temeljnih kompetencija svih učenika, usmjerenost na međupredmetne sadržaje te primjena inkluzivne pedagogije koja se bazira na zajedničkim obilježjima učenika više nego na različitostima.
inkluzivno obrazovanje; inkluzivna pedagogija; diferencijacija učenika; nastava njemačkog jezika; školska autonomija
nije evidentirano
engleski
Inclusive education and teaching german language
nije evidentirano
inclusive education; inclusive pedagogy; pupils differentiation; german language class; school autonomy
nije evidentirano