Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa (CROSBI ID 620392)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Goran, Sučić ; Požega, Željko ; Crnković, Boris Upravljanje kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa // 12. međunarodna konferencija Doba znanja : konvergencija kao faktor razvoja u Doba znanja : zbornik radova / Ristić, Dušan (ur.). Srijemski Karlovci: Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union, 2014. str. 211-225

Podaci o odgovornosti

Goran, Sučić ; Požega, Željko ; Crnković, Boris

hrvatski

Upravljanje kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa

Suvremenu stvarnost, u svim područjima života i rada, karakterizira težnja prema višoj razini kvalitete proizvoda i usluga. Upravo razina kvalitete postala je ključni pojam razlikovanja i izbora - najvažnije obilježje ustanove i pojedinaca u našem vremenu. Međutim, pod utjecajem zbivanja u drugim područjima, u pedagogijskoj se znanosti i praksi sve sustavnije nastoji precizno odrediti kvalitetu odgoja i obrazovanja, osobito u usporedbi i analizi s drugim razvijenim zemljama. U svakom slučaju kvalitetu je u obrazovanju, kao i u drugim djelatnostima, moguće sagledati jedino mjerenjem ostvarenih rezultata u odnosu na postavljeni cilj, odnosno uspoređivanjem s nekim ranije utvrđenim standardima kvalitete. U obrazovanju je, međutim, upravo određivanje ciljeva vrlo otežano, a mjerenje njihova ostvarenja u nekim programskim područjima gotovo nemoguće. Mnogi to ističu kao ključni argument upitnosti mjerenja kvalitete obrazovne djelatnosti, a ima i onih koji takvo mjerenje smatraju besmislenim. Ipak, pod utjecajem zbivanja u drugim područjima, takav se stav sve više odbacuje i sve su češći pokušaji da se kvalitativnom metodologijom i struci prihvatljivim statističkim analizama, traže optimalni putovi utvrđivanja kvalitete procesa i rezultata odgojno- obrazovnog rada.

obrazovanje ; kompetencije ; kriza ; upravljanje ; promjene.

nije evidentirano

engleski

Quality control of the educational process Total quality management

nije evidentirano

education ; competence ; crisis management ; change.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

211-225.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

12. međunarodna konferencija Doba znanja : konvergencija kao faktor razvoja u Doba znanja : zbornik radova

Ristić, Dušan

Srijemski Karlovci: Fakultet za menadžment u Sremskim Karlovcima Univerziteta Union

978-86-85067-49-5

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija : konvergencija kao faktor razvoja u Doba znanja (12 ; 2014)

ostalo

26.09.2014-27.09.2014

Sremski Karlovci, Srbija

Povezanost rada

Ekonomija