Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 742874

Upravljanje kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa


Goran, Sučić; Požega, Željko; Crnković, Boris
Upravljanje kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa // 12. međunarodna konferencija Doba znanja : konvergencija kao faktor razvoja u Doba znanja : zbornik radova / Ristić, Dušan (ur.).
Sremski Karlovci: Fakultet za menadžment, 2014. str. 211-225 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Upravljanje kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa
(Quality control of the educational process Total quality management)

Autori
Goran, Sučić ; Požega, Željko ; Crnković, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
12. međunarodna konferencija Doba znanja : konvergencija kao faktor razvoja u Doba znanja : zbornik radova / Ristić, Dušan - Sremski Karlovci : Fakultet za menadžment, 2014, 211-225

ISBN
978-86-85067-49-5

Skup
Međunarodna konferencija : konvergencija kao faktor razvoja u Doba znanja (12 ; 2014)

Mjesto i datum
Sremski Karlovci, Srbija, 26.-27.09.2014

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Obrazovanje ; kompetencije ; kriza ; upravljanje ; promjene.
(Education ; competence ; crisis management ; change.)

Sažetak
Suvremenu stvarnost, u svim područjima života i rada, karakterizira težnja prema višoj razini kvalitete proizvoda i usluga. Upravo razina kvalitete postala je ključni pojam razlikovanja i izbora - najvažnije obilježje ustanove i pojedinaca u našem vremenu. Međutim, pod utjecajem zbivanja u drugim područjima, u pedagogijskoj se znanosti i praksi sve sustavnije nastoji precizno odrediti kvalitetu odgoja i obrazovanja, osobito u usporedbi i analizi s drugim razvijenim zemljama. U svakom slučaju kvalitetu je u obrazovanju, kao i u drugim djelatnostima, moguće sagledati jedino mjerenjem ostvarenih rezultata u odnosu na postavljeni cilj, odnosno uspoređivanjem s nekim ranije utvrđenim standardima kvalitete. U obrazovanju je, međutim, upravo određivanje ciljeva vrlo otežano, a mjerenje njihova ostvarenja u nekim programskim područjima gotovo nemoguće. Mnogi to ističu kao ključni argument upitnosti mjerenja kvalitete obrazovne djelatnosti, a ima i onih koji takvo mjerenje smatraju besmislenim. Ipak, pod utjecajem zbivanja u drugim područjima, takav se stav sve više odbacuje i sve su češći pokušaji da se kvalitativnom metodologijom i struci prihvatljivim statističkim analizama, traže optimalni putovi utvrđivanja kvalitete procesa i rezultata odgojno- obrazovnog rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Split