Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi (CROSBI ID 393496)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matić, Terezija
Bognar, Branko
hrvatski
Metode aktivnog učenja u razrednoj nastavi
Aktivna nastava i aktivno učenje podrazumijeva uključenost učenika u vlastiti proces učenja. U školama u kojima se koriste metode aktivnog učenja nastava je usmjerena na učenika i potrebi za učenjem kao cjeloživotnim obrazovanjem. Takva škola učenike potiče na sustavno i aktivno učenje, potiče njihovu kreativnost i razvija njihove sposobnosti kritičkog razmišljanja, prosuđivanja i logičkog zaključivanja. Svrha aktivne, suvremene škole usmjerene na učenika i njegove potrebe podrazumijeva smisleno učenje koje se temelji na samostalnom učenju i upravljaju vlastitim procesom učenja. Kako bi učenike pripremili za cjeloživotno učenje, učitelji imaju važnu ulogu u promicanju ideja koje se temelje na metodama suvremene škole. Cilj ovog akcijskog istraživanja je bio metodama aktivnog učenja potaknuti učenikovu samostalnost u učenju, aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, postizanje suradnje među učenicima i postizanje zadovoljstva nastavom. Tijekom istraživanja učenici su aktivno sudjelovali i surađivali u nastavnim aktivnostima što je rezultiralo njihovim većim zadovoljstvom nastavom.
akcijsko istraživanje; aktivno učenje; suradničko učenje; metode aktivnog učenja; cjeloživotno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Methods of active learning in elementary school teaching
nije evidentirano
action research; active learning; cooperative learning; methods of active learning; lifelong education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
11.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Osijek
Osijek