Znanstvenici na novom zadatku: publika ili kreatori medijskog sadržaja? (CROSBI ID 620373)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jergović, Blanka ; Raguž, Anđelka
hrvatski
Znanstvenici na novom zadatku: publika ili kreatori medijskog sadržaja?
Na temelju rezultata anketnog istraživanja i temeljem dubinskih intervjua s istaknutim hrvatskim znanstvenicama i znanstvenicima iz područja prirodnih znanosti utvrdili smo koliki je stupanj njihova aktivna korištenja medijima. Istražili smo i način na koji istraživači u Hrvatskoj, medijima pristupaju kao publika te kako im mediji služe kao kanal za vlastitu i promociju profesionalnih postignuća.
znanstvenici; medijski sadržaj; medijska publika
nije evidentirano
engleski
Scientists on a new mission: audience or creators of media content?
nije evidentirano
scientists; media content; media audience
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-42.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Medijska pismenost u digitalno doba-kulturna, ekonomska i politička perspektiva Knjiga sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije
Zgrabljić-Rotar, N ; Burić, I.
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7823-37-5
Podaci o skupu
Medijska pismenost u digitalno doba – kulturna, ekonomska i politička perspektiva
poster
06.06.2014-07.06.2014
Zagreb, Hrvatska