Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanstvenici na novom zadatku: publika ili kreatori medijskog sadržaja? (CROSBI ID 620373)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jergović, Blanka ; Raguž, Anđelka Znanstvenici na novom zadatku: publika ili kreatori medijskog sadržaja? // Medijska pismenost u digitalno doba-kulturna, ekonomska i politička perspektiva Knjiga sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije / Zgrabljić-Rotar, N ; Burić, I. (ur.). Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 41-42

Podaci o odgovornosti

Jergović, Blanka ; Raguž, Anđelka

hrvatski

Znanstvenici na novom zadatku: publika ili kreatori medijskog sadržaja?

Na temelju rezultata anketnog istraživanja i temeljem dubinskih intervjua s istaknutim hrvatskim znanstvenicama i znanstvenicima iz područja prirodnih znanosti utvrdili smo koliki je stupanj njihova aktivna korištenja medijima. Istražili smo i način na koji istraživači u Hrvatskoj, medijima pristupaju kao publika te kako im mediji služe kao kanal za vlastitu i promociju profesionalnih postignuća.

znanstvenici; medijski sadržaj; medijska publika

nije evidentirano

engleski

Scientists on a new mission: audience or creators of media content?

nije evidentirano

scientists; media content; media audience

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-42.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Medijska pismenost u digitalno doba-kulturna, ekonomska i politička perspektiva Knjiga sažetaka Međunarodne znanstvene konferencije

Zgrabljić-Rotar, N ; Burić, I.

Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7823-37-5

Podaci o skupu

Medijska pismenost u digitalno doba – kulturna, ekonomska i politička perspektiva

poster

06.06.2014-07.06.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti