Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 742203

Spremnost na promjenu i spremnost za tretman – zanemareni koncepti u planiranju intervencija


Ratkajec Gašević, G.
Spremnost na promjenu i spremnost za tretman – zanemareni koncepti u planiranju intervencija // Knjiga sažetaka 4. hrvatskog kongresa socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem Izvan granica / Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig Dora (ur.).
Zagreb: Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, 2014. str. 127-128 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Spremnost na promjenu i spremnost za tretman – zanemareni koncepti u planiranju intervencija
(Readiness to change and treatment readiness – neglected concept in treatment planning)

Autori
Ratkajec Gašević, G.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 4. hrvatskog kongresa socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem Izvan granica / Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig Dora - Zagreb : Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet, 2014, 127-128

ISBN
978-953-6418-75-6

Skup
Izvan granica / Beyond borders

Mjesto i datum
Supetar, Brač, 9.-10.10.2014.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Spremnost na promjenu; spremnost za tretman; savjetovalište
(Readiness to change; treatment readiness; counselling)

Sažetak
Dosadašnja istraživanja u području tretmana djece i mladih s problemima u ponašanju bila su ponajprije usmjerena na prikupljanje spoznaja o rizičnim čimbenicima i mogućim uzročnicima delinkventnog ponašanja. Rezultirala su usmjeravanjem intervencija na one rizične čimbenike koji doprinose pojavi problema u ponašanju. Zanemareni koncepti, kako u području istraživanja, tako i u području planiranja tretmantskih intervencija su spremnost na promjenu i spremnost za tretman. Iako je spremnost na promjenu osnovna pretpostavka promjene ponašanja, dok je spremnost za tretman osnovna pretpostavka za provedbu i završetak tretmantske intervencije, malo je provjera koliko ta saznanja utječu na provedbu, planiranje i ishod intervencije. Zato je namjera ovog rada predstavljanje značenja procijenjene spremnosti na promjenu i spremnosti za tretman kod mladih u planiranju i provedbi tretmana. Spoznaje će se temeljiti na provedenom istraživanju sa 160 mladih uključenih u provedbu posebne obveze uključivanja u individualni ili grupni psihosocijalni tretman u savjetovalištu za mlade na području grada Zagreba i Zagrebačke županije. Dobiveni rezultati omogućuju uvid u obilježja, vrstu, stupanj motivacije te provjeru značaja tih spoznaja u provedbi posebne obveze uključivanja u individualni ili grupni psihosocijalni tretman u savjetovalištu za mlade.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
013-0000000-2488 - Usklađivanje intervencija s potrebama djece i mladih u riziku: izrada modela (Antonija Žižak, )

Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Gabrijela Ratkajec Gašević, (301074)