Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741988

Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara"


Jakišić, Karla
Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara"
(Marketing management - case study of fashion brand "Zara")

Autori
Jakišić, Karla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
08.09

Godina
2014

Stranica
24

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Upravljanje marketingom; modna marka
(Marketing management; fashion brand)

Sažetak
Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara"

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.2.01

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Jakišić, Karla
Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Jakišić, K. (2014) 'Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara"', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jaki\v{s}i\'{c}, K.}, year = {2014}, pages = {24}, keywords = {Upravljanje marketingom, modna marka}, title = {Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara"}, keyword = {Upravljanje marketingom, modna marka}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jaki\v{s}i\'{c}, K.}, year = {2014}, pages = {24}, keywords = {Marketing management, fashion brand}, title = {Marketing management - case study of fashion brand "Zara"}, keyword = {Marketing management, fashion brand}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font