Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara" (CROSBI ID 393415)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Jakišić, Karla Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara" / Grbac, Bruno (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Jakišić, Karla

Grbac, Bruno

Vujičić, Maja

hrvatski

Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara"

Upravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara"

Upravljanje marketingom; modna marka

nije evidentirano

engleski

Marketing management - case study of fashion brand "Zara"

nije evidentirano

Marketing management; fashion brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24

08.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija