Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741958

Marketing miks u hotelijerstvu


Gušćić, Kristina
Marketing miks u hotelijerstvu 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Marketing miks u hotelijerstvu
(Marketing mix in hotel industry)

Autori
Gušćić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.10.

Godina
2013

Stranica
66

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing miks; hotelijerstvo
(Marketing mix; hotel industry)

Sažetak
Svrha istraživanja je utvrditi kako se cijena, plasman i promocija odražavaju kroz hotelski proizvod, koji je u kontekstu ovoga rada izražen kroz pružanje usluga smještaja i prehrane u Grand hotelu Imperial, kao osnovne funkcije, te sporednih funkcija zabave, opreme za bavljenje aktivnostima te sporedne opreme.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka