Marketing mix in hotel industry (CROSBI ID 393403)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gušćić, Kristina
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
engleski
Marketing mix in hotel industry
Svrha istraživanja je utvrditi kako se cijena, plasman i promocija odražavaju kroz hotelski proizvod, koji je u kontekstu ovoga rada izražen kroz pružanje usluga smještaja i prehrane u Grand hotelu Imperial, kao osnovne funkcije, te sporednih funkcija zabave, opreme za bavljenje aktivnostima te sporedne opreme.
Marketing mix; hotel industry
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
11.10.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka