Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing mix in hotel industry (CROSBI ID 393403)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gušćić, Kristina Marketing mix in hotel industry / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Gušćić, Kristina

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

engleski

Marketing mix in hotel industry

Svrha istraživanja je utvrditi kako se cijena, plasman i promocija odražavaju kroz hotelski proizvod, koji je u kontekstu ovoga rada izražen kroz pružanje usluga smještaja i prehrane u Grand hotelu Imperial, kao osnovne funkcije, te sporednih funkcija zabave, opreme za bavljenje aktivnostima te sporedne opreme.

Marketing mix; hotel industry

Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

11.10.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija