Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741952

Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor


Valković, Ingrid
Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor
(Brand management for family vacation hotel)

Autori
Valković, Ingrid

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
06.03.

Godina
2013

Stranica
64

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Upravljanje markom; hotel; obiteljski odmor
(Brand management; hotel; family vacation)

Sažetak
Svrha rada je na temelju postojeće teorije te analizom prakse uspješnih hotela za obiteljski odmor dati preporuke menadžerima prilikom stvaranja hotelske marke konkretno proučavanog hotela i menadžmentu općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka