Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741944

Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke


Flegar, Sanja
Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke
(Usage of electronic word of mouth in purchase decision making)

Autori
Flegar, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
54

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
elektronička usmena predaja; donošenje kupovne odluke
(electronic word of mouth; purchase decision making)

Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti utjecaj elektroničke usmene predaje na ponašanje potrošača pri donošenju kupovne odluke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.2.01

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Flegar, Sanja
Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Flegar, S. (2014) 'Korištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Flegar, S.}, year = {2014}, pages = {54}, keywords = {elektroni\v{c}ka usmena predaja, dono\v{s}enje kupovne odluke}, title = {Kori\v{s}tenje elektroni\v{c}ke usmene predaje pri dono\v{s}enju kupovne odluke}, keyword = {elektroni\v{c}ka usmena predaja, dono\v{s}enje kupovne odluke}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Flegar, S.}, year = {2014}, pages = {54}, keywords = {electronic word of mouth, purchase decision making}, title = {Usage of electronic word of mouth in purchase decision making}, keyword = {electronic word of mouth, purchase decision making}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font