Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741927

Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije


Škrgulja, Renato
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije
(Linkage of brand identity and consumer loyalty on example of mobile industry)

Autori
Škrgulja, Renato

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09.

Godina
2014

Stranica
72

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Osobnost marke; odanost potrošača; mobilna industrija
(Brand identity; consumer loyalty; mobile industry)

Sažetak
Svrha rada je prikazati koje ljudske osobine kupci pridodaju markema čiji su korisnici te dokazati koje dimenzije osobina marke imaju najveći utjecaj na stvaranje odanih kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.2.01

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka