izvor podataka: crosbi
!
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije (CROSBI ID 393397)
Ocjenski rad | diplomski rad
Škrgulja, Renato
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014
Podaci o odgovornosti
Škrgulja, Renato
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije
Svrha rada je prikazati koje ljudske osobine kupci pridodaju markema čiji su korisnici te dokazati koje dimenzije osobina marke imaju najveći utjecaj na stvaranje odanih kupaca.
osobnost marke; odanost potrošača; mobilna industrija
nije evidentirano
engleski
Linkage of brand identity and consumer loyalty on example of mobile industry
nije evidentirano
brand identity; consumer loyalty; mobile industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
22.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove