Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije (CROSBI ID 393397)

Ocjenski rad | diplomski rad

Škrgulja, Renato Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Škrgulja, Renato

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije

Svrha rada je prikazati koje ljudske osobine kupci pridodaju markema čiji su korisnici te dokazati koje dimenzije osobina marke imaju najveći utjecaj na stvaranje odanih kupaca.

osobnost marke; odanost potrošača; mobilna industrija

nije evidentirano

engleski

Linkage of brand identity and consumer loyalty on example of mobile industry

nije evidentirano

brand identity; consumer loyalty; mobile industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

72

22.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija