Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741920

Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka


Pajić, Karlo
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka
(Marketing plan for product placing into Middle East market)

Autori
Pajić, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09.

Godina
2014

Stranica
67

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing plan; plasiranje proizvoda; tržište Bliskog istoka
(Marketing plan; product placing; Middle East market)

Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti na koji način formirati kvalitetan marekting plan kako bi plasman proizvoda i zadovoljenje potreba potrošača bilo uspješno. Također, cilj je i analizirati i prikazati strategiju plasmana proizvoda na tržište Bliskog istoka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.2.01

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka