izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj negativne usmene predaje i rizičnost proizvod na ponašanje potrošača (CROSBI ID 393384)
Ocjenski rad | diplomski rad
Staničić, Eni
Utjecaj negativne usmene predaje i rizičnost proizvod na ponašanje potrošača / Grbac, Bruno (mentor); Dlčaić, Jasmina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014
Podaci o odgovornosti
Staničić, Eni
Grbac, Bruno
Dlčaić, Jasmina
hrvatski
Utjecaj negativne usmene predaje i rizičnost proizvod na ponašanje potrošača
Svrha ovog istraživanja je odgovoriti na istraživačko pitanje koliki utjecaj na potrošača imaju negativna iskustva drugih korisnika s obzirom na rizičnost proizvoda/usluge. Cilj istraživanja je utvrditi koja vrsta usmene predaje, personalna ili virtualna, potrošačima ima veću važnost.
negativna usmena predaja; rizičnost proizvoda; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Influence of negative word of mouth and product risk on consumer behavior
nije evidentirano
negative word of mouth; product risk; consumer behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
78
09.09.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove