Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učinci roditeljskih ponašanja i ciljnih orijentacija učenika na emocije postignuća i školski uspjeh (CROSBI ID 393365)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hrkač, Tihana Učinci roditeljskih ponašanja i ciljnih orijentacija učenika na emocije postignuća i školski uspjeh / Pahljina-Reinić, Rosanda (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2013

Podaci o odgovornosti

Hrkač, Tihana

Pahljina-Reinić, Rosanda

hrvatski

Učinci roditeljskih ponašanja i ciljnih orijentacija učenika na emocije postignuća i školski uspjeh

Brojna istraživanja dugi niz godina nastoje utvrditi što sve utječe na postignuće učenika te koji su faktori povezani sa istim. U kontekstu različitih istraživačkih nalaza naglašavajući važnost roditeljskih ponašanja, ali i emocija, cilj ovog rada je ispitati kakav je doprinos određenih roditeljskih ponašanja u objašnjenju usvajanja ciljnih orijentacija učenika, te ispitati raztlikuju li se učenici različitih ciljnih orijentacija u emocijama postignuća koje doživljavaju i školskom uspjehu. U istraživanju je sudjelovalo 208 učenika (132 ženskog i 76 muškog spola) Prve sušačke hrvatske gimnazije u Rijeci u rasponu dobi od 15 do 18 godina. Učenici su ispunjavali Upitnik općih podataka, CRPBI-57, Skale učeničkih ciljnih orijentacija, Skale percepcije roditeljskih ciljnih orijentacija i Skale emocija prilikom učenja. Rezultati su pokazali da su roditeljska ponašanja i ciljne orijentacije značajni prediktori učeničkih ciljnih orijentacija. Dobivena su tri profila učeničkih ciljnih orijentacija (Učenje, Izbjegavanje rada i Izvedba/izbjegavanje rada). Pokazalo se da se učenici različitih profila ciljnih orijentacija razlikuju u emocijama postignuća i školskom uspjehu.

roditeljska ponašanja; ciljne orijentacije; emocije postignuća; školski uspjeh

nije evidentirano

njemački

Učinci roditeljskih ponašanja i ciljnih orijentacija učenika na emocije postignuća i školski uspjeh

Brojna istraživanja dugi niz godina nastoje utvrditi što sve utječe na postignuće učenika te koji su faktori povezani sa istim. U kontekstu različitih istraživačkih nalaza naglašavajući važnost roditeljskih ponašanja, ali i emocija, cilj ovog rada je ispitati kakav je doprinos određenih roditeljskih ponašanja u objašnjenju usvajanja ciljnih orijentacija učenika, te ispitati raztlikuju li se učenici različitih ciljnih orijentacija u emocijama postignuća koje doživljavaju i školskom uspjehu. U istraživanju je sudjelovalo 208 učenika (132 ženskog i 76 muškog spola) Prve sušačke hrvatske gimnazije u Rijeci u rasponu dobi od 15 do 18 godina. Učenici su ispunjavali Upitnik općih podataka, CRPBI-57, Skale učeničkih ciljnih orijentacija, Skale percepcije roditeljskih ciljnih orijentacija i Skale emocija prilikom učenja. Rezultati su pokazali da su roditeljska ponašanja i ciljne orijentacije značajni prediktori učeničkih ciljnih orijentacija. Dobivena su tri profila učeničkih ciljnih orijentacija (Učenje, Izbjegavanje rada i Izvedba/izbjegavanje rada). Pokazalo se da se učenici različitih profila ciljnih orijentacija razlikuju u emocijama postignuća i školskom uspjehu.

roditeljska ponašanja; ciljne orijentacije; emocije postignuća; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Effects of Parental Behaviour and Children´s Goal Orientation on Achievement emotions and Academic Achievement

nije evidentirano

parental behaviours; goal orientation; achievement emotions; academic achievement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

15.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Psihologija