Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu (CROSBI ID 620207)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Kakuk Sara ; Blažević Jelena Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu // Kompetencije i kompetentnost učitelja. 2007. str. ---

Podaci o odgovornosti

Kakuk Sara ; Blažević Jelena

hrvatski

Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu

U ovom radu podastiru se rezultati ispitivanja o stavovima studenata pedagogije prema Bolonjskom procesu i promjenama koje su nastupile donošenjem reforme visokoškolskog obrazovanja.. Polazište su činjenice da je Bolonjski proces novi sistem uključenja u Europski sustav visokog obrazovanja u kojem se teži kvalitetnom usavršavanju budućih studenata na području struke i znanosti, te rada na individualnom razvitku. Na osnovi istraživačkih iskustava i provedenih analiza Bolonjskog procesa pokušalo se ukazati na: - važnosti uzimanja u obzir studentske percepcije Bolonjskog procesa u smislu kvalitetnije provedbe rada ; - važnost saznanja o ciljevima i očekivanjima, koji bi se mogli realizirati uključivanjem u reformu visokog obrazovanja. Cilj ispitivanja bio je prikupljane podataka od studenata o: informiranosti o Bolonjskoj deklaraciji (izvori informiranosti, definiranje Bolonjskog procesa, mobilnost, poznavanje temeljnih prava studenata i novine koje donosi Bolonjska deklaracija), zatim o informiranosti o studiju (Informiranost o ciljevima i programu kolegija, kriterijima ocjenjivanja, o literaturi, obvezama, zadovoljstvu vlastite inforiranosti), o njihovoj percepciji studija (viđenje programa studija, jasnoća ciljeva studija, odnos količine satnice i sadržaja kolegija, opterećenje nastavom i studentskim obvezama, opremljenosti fakulteta, mogućnosti sudjelovanja na nastavi, komunikacija profesor- student), te o njihovim prijedlozia (trajanje studija, program studija, sustav ocjenjivanja, komunikacije između studenata i profesora...). Anketiranje je provedeno na uzorku studenata 2. godine pedagogije.

Bolonjska deklaracija ; Bolonjski proces ; stavovi ; informiranost ; studenti

nije evidentirano

engleski

The views and experiences of students on studying under the Bologna Process

nije evidentirano

The Bologna Declaration ; the Bologna process ; attitudes ; awareness ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kompetencije i kompetentnost učitelja

Podaci o skupu

(Kompetencije i kompetentnost učitelja)

predavanje

18.04.2007-19.04.2007

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija