Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu (CROSBI ID 620207)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kakuk Sara ; Blažević Jelena
hrvatski
Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu
U ovom radu podastiru se rezultati ispitivanja o stavovima studenata pedagogije prema Bolonjskom procesu i promjenama koje su nastupile donošenjem reforme visokoškolskog obrazovanja.. Polazište su činjenice da je Bolonjski proces novi sistem uključenja u Europski sustav visokog obrazovanja u kojem se teži kvalitetnom usavršavanju budućih studenata na području struke i znanosti, te rada na individualnom razvitku. Na osnovi istraživačkih iskustava i provedenih analiza Bolonjskog procesa pokušalo se ukazati na: - važnosti uzimanja u obzir studentske percepcije Bolonjskog procesa u smislu kvalitetnije provedbe rada ; - važnost saznanja o ciljevima i očekivanjima, koji bi se mogli realizirati uključivanjem u reformu visokog obrazovanja. Cilj ispitivanja bio je prikupljane podataka od studenata o: informiranosti o Bolonjskoj deklaraciji (izvori informiranosti, definiranje Bolonjskog procesa, mobilnost, poznavanje temeljnih prava studenata i novine koje donosi Bolonjska deklaracija), zatim o informiranosti o studiju (Informiranost o ciljevima i programu kolegija, kriterijima ocjenjivanja, o literaturi, obvezama, zadovoljstvu vlastite inforiranosti), o njihovoj percepciji studija (viđenje programa studija, jasnoća ciljeva studija, odnos količine satnice i sadržaja kolegija, opterećenje nastavom i studentskim obvezama, opremljenosti fakulteta, mogućnosti sudjelovanja na nastavi, komunikacija profesor- student), te o njihovim prijedlozia (trajanje studija, program studija, sustav ocjenjivanja, komunikacije između studenata i profesora...). Anketiranje je provedeno na uzorku studenata 2. godine pedagogije.
Bolonjska deklaracija ; Bolonjski proces ; stavovi ; informiranost ; studenti
nije evidentirano
engleski
The views and experiences of students on studying under the Bologna Process
nije evidentirano
The Bologna Declaration ; the Bologna process ; attitudes ; awareness ; students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
---.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kompetencije i kompetentnost učitelja
Podaci o skupu
(Kompetencije i kompetentnost učitelja)
predavanje
18.04.2007-19.04.2007
Osijek, Hrvatska